Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aankoop Reflexcamera

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Aankoop Reflexcamera

Heb de 50D en kan niet anders als met volle lof over dit toestel spreken. Check ze eens, hou ze in je hand, zie wat je past en weet dat je sowieso kwaliteit in huis haalt, of dat nu de 50D of de 550D is, beide krijgen veel positieve feedback.
    Canon 50D ~ Canon 50mm F1,8 ~ Canon EF 24-105mm F4 L ~ Canon EF 100mm 2.8 Macro ~ Canon EF 70-200mm F4 L ~ 580 EX II ~ PEN E-P3 ~ Olympus 14-42 mm ~ Olympus 40-150 mm
    Flickr

Comment

Ik denk toch dat ik bij de 550d zal blijven, ben tenslotte een absolute beginner met DSLR's, dit toestel komt ook zeer goed uit reviews en bespaart me toch een stevige 100 euro.
      Nu enkel de ouders nog overtuigd krijgen van het nut van een dslr, want die doen ineens moeilijk

Comment

Als ik hier zo snel tussendoor lees, ook al heb ik een Nikon, zou ik in jou geval voor Canon gaan.

Je tante heeft ook Canon (lenzen uitwisselen)
        Canon ligt je beter zeg je.
        meer 2de-hands materiaal (kijk maar naar 2dehands-sites)

En ook zou ik niet voor het eerste instapmodel kiezen. Daar groei je te snel uit volgens mij. Zoals de Nikon D3000, guide is wel handig, maar je leert toch alleen maar door veel foto's te nemen. En qua techniek zijn er veel goede sites tegenwoordig. (hier onder andere)

groeten en veel plezier.
        Nikon D7000 en wat lenzen.
        http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yakke Bekijk bericht
          Ik denk toch dat ik bij de 550d zal blijven, ben tenslotte een absolute beginner met DSLR's, dit toestel komt ook zeer goed uit reviews en bespaart me toch een stevige 100 euro...
          Met de 550D maak je een goeie keuze; bij de keuze van lenzen, zou ik opteren dat je voor "IS" objectieven kiest.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Working...
          X