Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hulp bij aanschaf nieuw toestel ter vervanging van Canon 20D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Hulp bij aanschaf nieuw toestel ter vervanging van Canon 20D

Persoonlijk zou ik nooit m'n 20D vervangen door een 50D (of 60D). Daarvoor vind ik de verschillen die écht tellen (voor mij dan tenminste) te klein (ben geen gadget freak).
    De eerste valabele opvolger zou de 7D zijn, maar zelf ben ik aan't sparen voor een FF.
    Greetz Geert.
    Canon gerief...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CanonYouCan Bekijk bericht

7D €1320 : beste Canon croptoestel van het moment, je betaalt uiteraard mee voor de HD filmfunctie
      Ik denk persoonlijk dat die filmfunctie gratis wordt meegeleverd en dat je betaalt voor het getalletje 7 i.p.v. 60....

Comment

Fullframe ideaal voor portretjes!

Oorspronkelijk geplaatst door GeertB Bekijk bericht
        Persoonlijk zou ik nooit m'n 20D vervangen door een 50D (of 60D). Daarvoor vind ik de verschillen die écht tellen (voor mij dan tenminste) te klein (ben geen gadget freak).
        De eerste valabele opvolger zou de 7D zijn, maar zelf ben ik aan't sparen voor een FF.
        Last edited by CanonYouCan; 12 juni 2010, 11:42.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CanonYouCan Bekijk bericht
          Ik zat met een dubbel gevoel als ik m'n 40D door een 5D verving : 5D is een ouder toestel, trager, minder snufjes en kleurloos lcd.

:
          Ik heb wel eens zo'n ding in het wild gezien en die had een lcd in kleur.

Comment

Een vriend heeft ook een 5D, ik dacht dat z'n contrast te laag stond.
            Er zit allesinds niet teveel kleur in zo'n 5D scherm, je zou denken dat je fotos bijna z/w zijn
            Last edited by 2010; 22 maart 2010, 00:29.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Telekees Bekijk bericht
              Ik denk persoonlijk dat die filmfunctie gratis wordt meegeleverd en dat je betaalt voor het getalletje 7 i.p.v. 60....
              Je betaalt o.a. voor een dubbele CPU, een volledig nieuw AF-systeem en een grotere zoeker

Comment

Ik hoopte dat iemand het voor me op ging zoeken.....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 2010 Bekijk bericht
                  Er zit allesinds niet teveel kleur in, je zou denken dat je fotos bijna z/w zijn
                  Dat zou kunnen kloppen met wat ik eens gelezen heb over de oudere 5D's , die zouden een slechter scherm met groenzweem hebben dan de latere....

Comment

Ondertussen is de 20D verkocht voor 259 euro. Nu nog uitmaken waar ik best de 7D kan kopen (Konijn, ...)
                    ---

Canon 7D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                      Ik heb ook nog lang een oudere body als backup bewaard. Aangezien hij toch maar in de kast bleef liggen,
                      Dat is toch de bedoeling van een back-up camera: niet gebruiken. Het zou een slecht teken zijn als je je BU vaak moest gebruiken.
                      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door i-media Bekijk bericht
                        Ondertussen is de 20D verkocht voor 259 euro. Nu nog uitmaken waar ik best de 7D kan kopen (Konijn, ...)
                        Ga eens kijken onder deze LINK
                        Geweldig snelle levering, antwoord op al je vragen binnen een paar uur... Fantastisch!
                        Ik heb de mijne daar ook besteld een paar weken geleden... Fantastisch masjien trouwens die 7D!!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Galdie Bekijk bericht
                          Ga eens kijken onder deze LINK
                          Geweldig snelle levering, antwoord op al je vragen binnen een paar uur... Fantastisch!
                          Ik heb de mijne daar ook besteld een paar weken geleden... Fantastisch masjien trouwens die 7D!!!!
                          Bedankt voor de info. Ik twijfelde eerlijk gezegd tussen Konijnenberg in Turnhout (1.316 euro) of Bartok in Hasselt (1.349 euro) omdat ik die twee winkels goed ken en indien nodig ik even kan binnen springen voor bijkomende info en/of herstellingen.

Groeten, Michel
                          ---

Canon 7D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door i-media Bekijk bericht
                            Bedankt voor je heldere uitleg CanonYouCan.

Misschien is het eventueel ook interessant om te wachten op de 60D i.p.v. nu reeds de 7D de kopen. Canon gaat toch wel erg snel met de releases van nieuwe toestellen me dunkt ...

Die zou er volgens andere geruchten helemaal niet komen zelfs... en vorig jaar in de zomer ging hij nog Digic V hebben en een flip LCD plus ingebouwde gps....
                            Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                            www.musicinframe.be

Comment

Working...
                            X