Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
na (heel) lang wikken en wegen en honderden reviews gelezen te hebben heb ik de knoop doorgehakt en ga ik morgen bij konijnenberg mijn Nikon d90 met 18-105 lens kopen en dan later dit jaar de 70-300vr
zal het hier mee moeten doen
Oorspronkelijk geplaatst door davidbranson55Bekijk bericht
Voila ik ben hem gaan halen, en nu er leren mee werken he
en nu een nachtje door de menus, de instellingen en de gebruiksaanwijzing lopen. Ongeduldig om het allemaal eens uit te proberen,...eerste ontgoocheling omdat het niet onmiddelijk het resultaat geeft die je verwacht,....
Been there, done that
Veel plezier met je nieuwe aanwinst
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Oorspronkelijk geplaatst door davidbranson55Bekijk bericht
was eigenlijk zeker dat ik de D5000 ging kopen tot ik de D90 vast gehad heb
Ja, dat ken ik! Stel je voor dat je ook nog de D300s, de 700 en de D3s had vastgenomen. Om van de D3x nog maar te zwijgen. Dan ging je pas een probleem hebben....
Het is echt waar een fijn toestel die D90, daar zal je nog leuke tijden mee beleven.
krijgt daar inderdaad nog ni veel uit he
maar dat vind ik niet zo erg hoor want ik ga binnenkort toch een cursus volgen en dan zal het wel komen zeker.
Comment