Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

EOS 300D lokaanbieding???

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Originally posted by kvdam
    Hallo BD-leden,

Bedankt voor de vele antwoorden op mijn ietwat verontrustend bericht!

Daar ik reeds 2 maanden heel nauwkeurig alles las wat te maken had met de EOS 300D, natuurlijk op dit forum , was ik heel besloten om me dit toestel aan te schaffen, daar hij perfect beantwoordt aan wat ik precies nodig heb. Ik wil niet te kwistig met het geld smijten, maar eerder het vak digitale fotografie nog beter leren kennen en doorgronden!

Op 27 oktober vertrek ik voor 3 weken naar Kiev voor mijn Oekraïense dove vriendin, met wie ik al 1,5 jaar relatie heb. Ik probeer de 300D te vinden voor deze datum, anders wacht ik noodgedwongen af tot begin 2004 (maar liever niet ondanks de prijsdalingen...)

Groeten,
    Kurt
    Beste Kurt, mijn advies koop het toestel begin 2004. Dan zijn de wachttijden voorbij. Indien het toestel dan nog steeds een tophit is zitten we nog steeds met een levertijd en dezelfde prijs. Indien dan de opvolgers bekend zijn koopt u het toestel hoogst waarschijnlijk voor rond de 750 - 800 Euro.
    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Heb vandaag bericht gekregen van enkele Duitse online shops dat de EOS 300D kit vanaf vandaag weer bij hun voorradig is (directshopper, imagine-one, riff.de). Vermoed dus ook dat tevens bij diverse andere Duitse online shops geleverd werd.

Ludovic
      EOS 40D - EOS 300D - Canon EF-S 17-85 + EF-S18-55 - Sigma 70-300 F4-5.6 APO Macro Super II + Tamron SP AF28-75 F2.8 XR Di + Tamron SP AF90 F2.8 Di Macro * Metz 54 MZ-3 * Metz 34 CS-2
      BD0118BE

Comment

Snap het probleem niet....
        WWW.robijns.be heeft er nog een 30 tal in stock zitten.
        Deze zaak bevind zich in Sint Truiden.

Comment

Drummerstaf. Op papier waarschijnlijk want het is een drukker

Groet Mthree.

Comment

Originally posted by Mthree
            Drummerstaf. Op papier waarschijnlijk want het is een drukker

Groet Mthree.
            tis robyns en niet robijns...

http://www.robyns.be

Comment

Je hebt gelijk, sorry typ fout van mij.
              In elk geval hij heeft er zitten en ik heb er eentje gekocht en ben er heel tevreden mee.

Comment

Originally posted by Drummerstaf
                Snap het probleem niet....
                WWW.robijns.be heeft er nog een 30 tal in stock zitten.
                Deze zaak bevind zich in Sint Truiden.
                En de prijs (voor de kit) ?

Ludovic
                EOS 40D - EOS 300D - Canon EF-S 17-85 + EF-S18-55 - Sigma 70-300 F4-5.6 APO Macro Super II + Tamron SP AF28-75 F2.8 XR Di + Tamron SP AF90 F2.8 Di Macro * Metz 54 MZ-3 * Metz 34 CS-2
                BD0118BE

Comment

In de streekkrant rubriek MediaMarkt staat de 300D Kit voor 1248 euro.

Comment

Is het de bedoeling om hier prijzen te noemen?

Anyway, here goes:
                    Foto Rembrandt Merksem
                    300D kit --> € 1099

Comment

En bij foto Rubens voor de kit 1199 euro (Antwerpen, Wilrijk en Schoten). Maar of het onmiddellijk leverbaar is ? Hopelijk kan je er nog ergens 1 vinden, kvdam! Zeker Bartok (Limburg) ook nog proberen.

Comment

Zoals ik al gezegd heb van wie ze ook komt de info van een handelaar moet je altijd met een grote korrel zout nemen. En wat ie niet in stock heeft en niet snel aan kan geraken is nooit een erg goede koop. En dat is het geval voor alle handelaars. Ze moeten immers verkopen he.

En vermits nog niemand op de andere vraag over het CF geheugen geantwoord heeft. Nee canons hebben geen SLC geheugen nodig en een 10D of 300D ook niet. Maar tja hij moet zijn toshiba's kwijtgeraken he.....

Comment

Working...
                        X