Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon eos 550D is born :)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Canon eos 550D is born

Oorspronkelijk geplaatst door Telekees Bekijk bericht
    Dat is de ene kant van de zaak.

De andere: vindt u alles wat men ons aan meen te moeten smeren geweldig en meteen aan te schaffen?
    Daar is iedereen gelukkig vrij in.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
      jep, veel te veel te rap. tis gewoon niet leuk meer voor de "ik wil altijd het nieuwste hebben" mannen onder ons... waarvan ik toch ook wel iets wegheb

waar is de tijd dat ik nog jaaaren droomde van een 1DmkII... (nu moet je elke maand bij wijze van spreken over iets anders dromen...)
      Ohhhh...verwend kreng
      Voor straf terug naar een 10D (neem ik de zooi van je over)

Comment

Daar is iedereen gelukkig vrij in.
        Inderdaad, ik heb een D90 en deze werkt perfect maar ik ga hem misschien toch te koop zetten binnenkort, 'k wil eens iets anders na 1,4 jaar en idd de technologie staat niet stil. Maar...dat moet iedereen natuurlijk voor zichzelf uitmaken.

Comment

Ha, ik doe het nog steeds met mijn 350D, wel met goeie lenzen. Eerlijk gezegd zie ik geen verschil tussen mijn foto's en die van anderen, zolang we niet over de top of the range praten. Dan zie je wel verschil uiteraard.
          Zo lang dit beestje het blijft doen, hoef ik geen andere.
          De volgende wordt meteen een topper. Ik dacht altijd dat dat een FF zou worden, maar nu heb ik de 7D van een collega getest, en ik was onder de indruk. Nu weet ik het dus even weer niet meer.

En dan heb ik nog mijn ouwe analoge EOS, een ouwe Nikon en mijn favoriet; mijn Canonette. 40mm, 2.8, en manueel. Geweldig bakje. Mijn negatiefscanner is onderweg, dus dat wordt mijn volgende missie: negatieven op schijf krijgen.
          ______
          www.vue.photo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Telekees Bekijk bericht
            Dat is de ene kant van de zaak.

De andere: vindt u alles wat men ons aan meen te moeten smeren geweldig en meteen aan te schaffen?
            nee zeker niet, heb in een ander topic ook wel aangehaald dat het de marketingboys hun taak is beetje bij beetje extra opties aan te prijzen zodat er blijft verkocht worden. Je hebt altijd mensen die daar gevoelig aan zijn.
            Eos 7D + Canon EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM

Comment

ik rag mijn dslr tot op het bot af,
              Ha, ik doe het nog steeds met mijn 350D,
              Zo lang dit beestje het blijft doen, hoef ik geen andere.
              Dat hoor ik graag, zoiets lees ik veel te weinig hier .

Ik heb op dpreview eens gekeken naar de specs van de 550D, en hoewel hij op de meeste vlakken mijn hogere-reeks-30D inmiddels gemakkelijk voorbijsteekt, stel ik met plezier vast dat ik nog steeds een grotere viewfinder heb, meer FPS, en een veel langere levenstijd van mijn batterij. Steek die 550 gerust in uw kont, ik moet 'm niet hebben !

Groeten van iemand die ook gevoelig is voor al die marketing en heerlijke reviews, maar toch zijn best doet om te weerstaan
              Canon 30D | rugzak met een range van 10 tot 300mm | Speedlite 430EX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door geert.verachtert Bekijk bericht
                ... Steek die 550 gerust in uw kont, ik moet 'm niet hebben !
                Laat nooit het goede u weerhouden het juiste te doen
                - Isaac Asimov-

Comment

Working...
                X