Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat moet ik nu kiezen ??

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Wat moet ik nu kiezen ??

Goeie dag,
    Eerst een klein verhaaltje,
    Meer dan 10 jaar heb ik een Nikon F-601 gehad die vorig jaar door een ongewenst bezoek bij mij thuis is meegenomen
    Ik heb dan een nieuwe Nikon F65 met Tamron 28-300 gekocht waarover ik heel tevreden was.
    Spijtig genoeg heb ik 2 weken geleden weer ..... u raad het al en inderdaad mijne nieuwe Nikon is foetsie.
    Nu is mijn vraag als ik digitaal zou gaan , naar welk toestel dan ?? Nikon D100 - Canon Eos 300D - Sony DSC-F828( Deze zijn mijn voorkeuren )

Thx voor de hulp.

Alvorens tot de aankoop van de DSLR over te gaan zou ik een de aankoop van een degelijk inbraak beveiligde kast overwegen. Zodat je nieuwe aanwinst weer geen pootjes krijgt. En als ik dan een keuze maak uit je top 3 ging ik voor de D100.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Hoi,
      Daar ben ik nu mee bezig alvorens ik mij iets nieuws aanschaf
      Originally posted by Digipics357
      Alvorens tot de aankoop van de DSLR over te gaan zou ik een de aankoop van een degelijk inbraak beveiligde kast overwegen. Zodat je nieuwe aanwinst weer geen pootjes krijgt. En als ik dan een keuze maak uit je top 3 ging ik voor de D100.

Comment

Working...
      X