Re: [OLYMPUS] E520... ja? of misschien toch niet ?
Samen werkt dat elkaar tegen,
maar niets laat je toe om gebruik te maken van een van de twee
Zo is IS in een lens wel idiaal als je veel met life view werkt.
Want dan zie je het resultaat al op je schermpje
Tegenover IS in body dan zie je niks tenzij je even de IS knop indrukt voor een tijdje (max10sec)
Zo zie je ook het IS van de body in werking.
MAar tesamen neen dat werkt elkaar grondig tegen
En een vraagske aan die foto boer,
waarom zou IS in body niet goed zijn ?????
IS in body laat je juist toe om lenzen zonder IS te kopen en deze zijn meestal goekoper.
MAar zoals ik el melde IS in body en lens zijn pas idiaal in mijn ogen als je veel met life view werkt
En life viewers zullen mij dat beamen dat IS in lens dan beter is maar zelf gebruik ik zelden of nooit life view
Tenzij ik op statief werk en dan hoef ik geen IS.
Trek nu (sorry fotografeer bedoel ik )vooral uit de losse hand met de 70-300 en met IS in body aan
kan ik rustig fototjes zonder bewegingsonscherpte trekken (maken, shieten, enz.... weet het niet meer na dat vraagske in Chit Chat lol )
Samen werkt dat elkaar tegen,
maar niets laat je toe om gebruik te maken van een van de twee
Zo is IS in een lens wel idiaal als je veel met life view werkt.
Want dan zie je het resultaat al op je schermpje
Tegenover IS in body dan zie je niks tenzij je even de IS knop indrukt voor een tijdje (max10sec)
Zo zie je ook het IS van de body in werking.
MAar tesamen neen dat werkt elkaar grondig tegen
En een vraagske aan die foto boer,
waarom zou IS in body niet goed zijn ?????
IS in body laat je juist toe om lenzen zonder IS te kopen en deze zijn meestal goekoper.
MAar zoals ik el melde IS in body en lens zijn pas idiaal in mijn ogen als je veel met life view werkt
En life viewers zullen mij dat beamen dat IS in lens dan beter is maar zelf gebruik ik zelden of nooit life view
Tenzij ik op statief werk en dan hoef ik geen IS.
Trek nu (sorry fotografeer bedoel ik )vooral uit de losse hand met de 70-300 en met IS in body aan
kan ik rustig fototjes zonder bewegingsonscherpte trekken (maken, shieten, enz.... weet het niet meer na dat vraagske in Chit Chat lol )
Comment