Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar een nikon d90 aankopen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Waar een nikon d90 aankopen

    Oorspronkelijk geplaatst door schellebelle Bekijk bericht
    Heeft er iemand ervaring met http://www.fotobastiaens.com/
    Goede referentie! Heb er ooit een lens gekocht. Alles prima afgehandeld.
    Al doende leert men...

    Flickr

    Comment


    • #17
      Re: Waar een nikon d90 aankopen

      Toch een proberen bij fotobatiaens. Op hun webshop staat de D90 met 18-105 lens bijna 80 euro goedkoper dan bij Art&Craft. scherpe prijs.
      Nikon D90 / AF-S DX Nikkor 18-105VR , Nikkor 50mm f/1.8D , Nikon SB600 Speedlight, Vanguard MG-4 Tripod, Black Rapid R-Strap R4, tassen van KATA en Lowepro

      Comment


      • #18
        Re: Waar een nikon d90 aankopen

        Oorspronkelijk geplaatst door Pixelke Bekijk bericht
        Toch een proberen bij fotobatiaens. Op hun webshop staat de D90 met 18-105 lens bijna 80 euro goedkoper dan bij Art&Craft. scherpe prijs.
        Lijkt me dezelfde prijs als bij Konijn.

        Comment


        • #19
          Re: Waar een nikon d90 aankopen

          eeuu mediamarkt ? .kd8 dattik daar wel een d90 zag staan .of eeu de buck idd

          Comment


          • #20
            Re: Waar een nikon d90 aankopen

            Er moeten blijkbaar heel wat BD forumleden zaterdag bij Konijnenberg geweest zijn, ik was er immers ook om mijn nieuwe Nikon D90 aan te schaffen ;-)
            Moeten mss een soort van teken afspreken om elkander te erkennen...
            When you Assume, You make an Ass of U and Me
            Nikon D90 + 18 - 105 mm VR kit

            Comment


            • #21
              Re: Waar een nikon d90 aankopen

              Kan je een buske in leggen en samen een prijs vragen, haha.
              D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

              Comment


              • #22
                Re: Waar een nikon d90 aankopen

                idd, een signaal: BD hier...en dan groeperen, wie komt voor welk toestel, zelfde volgnummer in de winkel
                die doen daar goede zaken bij konijn.

                Comment


                • #23
                  Re: Waar een nikon d90 aankopen

                  Worden hier eigenlijk soms groepsaankopen gedaan? Bvb voor een lens. Als er een dertigtal mensen dezelfde lens willen aankopen, dan zul je toch wel een serieuze korting krijgen.
                  Nikon D90 / AF-S DX Nikkor 18-105VR , Nikkor 50mm f/1.8D , Nikon SB600 Speedlight, Vanguard MG-4 Tripod, Black Rapid R-Strap R4, tassen van KATA en Lowepro

                  Comment


                  • #24
                    Re: Waar een nikon d90 aankopen

                    Ik vrees dat de handelaren daar niet gaan intrappen. Als je dat op 1 factuur met BTW nummer zet wel, maar dertig individuen die voor eigen rekening kopen....ik denk het niet

                    Comment


                    • #25
                      Re: Waar een nikon d90 aankopen

                      Hallo ik ben nieuw en overweeg ook een Nikon D90 aan te schaffen
                      Volg jullie discusie dan ook over alles en ook over de lensen en de prijzen ervan.
                      Nu ben ik op de opgegeven websites wezen kijken om de prijzen van toestellen en lenzen te vergelijken.
                      Er wordt bij de 1 gesproken over een Nikkor lens en bij de ander over een Nikon lens nu lijkt mij dat een Nikon les een kwalitatief betere lens is ?

                      Weet iemand hier wat meer van?
                      Groetjes Arien

                      Comment


                      • #26
                        Re: Waar een nikon d90 aankopen

                        Oorspronkelijk geplaatst door arien Bekijk bericht
                        Hallo ik ben nieuw en overweeg ook een Nikon D90 aan te schaffen
                        Volg jullie discusie dan ook over alles en ook over de lensen en de prijzen ervan.
                        Nu ben ik op de opgegeven websites wezen kijken om de prijzen van toestellen en lenzen te vergelijken.
                        Er wordt bij de 1 gesproken over een Nikkor lens en bij de ander over een Nikon lens nu lijkt mij dat een Nikon les een kwalitatief betere lens is ?

                        Weet iemand hier wat meer van?
                        Groetjes Arien
                        Nikkor... Nikon.. beide hetzelfde hoor. Het is niet dat Nikkor een mokup merk is dat zich als nikon wil voordoen.

                        Nikkor/Nikon objectieven
                        Nikon D90 - - 18-105mm vr kit - - Nikkor 35mm f1.8D AF-S DX G - - Nikkor 50mm f1.8 AF - - Battery Grip - - SB-900 | www.spyro.be

                        Comment


                        • #27
                          Re: Waar een nikon d90 aankopen

                          Oorspronkelijk geplaatst door arien Bekijk bericht
                          ....Er wordt bij de 1 gesproken over een Nikkor lens en bij de ander over een Nikon lens nu lijkt mij dat een Nikon les een kwalitatief betere lens is ?...
                          Dat merkeigen lenzen altijd beter zijn is één van die fabels die moeilijk te weerleggen zijn (soms (of meestal) zal een merkeigen lens (iets of veel) beter zijn maar niet altijd) dus niet alles geloven wat je hoort.
                          Maar wat jij hier schrijft is toch wel de overtreffende trap van dat soort verhalen wie heeft jouw dat verteld? Niet veel meer geloven van wat ze zeggen want Nikon maakt alleen maar Nikkor lenzen tegenwoordig.....

                          Comment


                          • #28
                            Re: Waar een nikon d90 aankopen

                            Ik heb in december een nikon d5000 gekocht. Na wat zoeken op het net heb ik bij cameranu.nl besteld wat toen het goedkoopste was. Zaterdag besteld en betaald(visa) op dinsdag geleverd. (aangetekende zending).
                            Nikon D7000 - Sigma 17-70mm 2.8/4 - Nikon 35mm/1.8g - Nikon 70-300mm vr
                            http://www.7horses.be http://www.facebook.com/7horses.be http://www.redbubble.com/people/7horses

                            Comment


                            • #29
                              Re: Waar een nikon d90 aankopen

                              In het Gentse en omgeving zijn ze allemaal toch erg duur hoor. Ben zelf van Lochristi.
                              Voorbeeldje:

                              Olympus E-30 + Zuiko 14-42 bij Konijnenberg 842 € (bij Bastiaens kon in de kit niet vinden) en bij de Buck in Wetteren heb ik een prijs gekregen van 1179 € voor dezelfde kit wel te verstaan.

                              Voor de Olympus E-620 + Zuiko 14-42 is het verschil 263 €, dat het bij Bastiaens goedkoper is.

                              In het Antwerpse is Foto Rubens aardig goedkoop. Foto Rembrandt komt ook aardig in de buurt.
                              Prijzen liggen meestal ietjes hoger dan Konijnenberg in Turnhout.
                              Foto Bastiaens heeft zowat dezelfde prijzen als Konijnenberg. Da's opmerkelijk.
                              Bij Konijnenberg hebben ze wel veel in stock. Altijd leuk als je iets direct kan meenemen.

                              Goed dat ik weet dat Bastiaens goed bevalt. Is voor mij ook het dichtst en goedkoopst zo te zien.
                              Nikon D70

                              Comment


                              • #30
                                Re: Waar een nikon d90 aankopen

                                Bij de makro staat de nikon d90 in reclame met een extra lens van sigma.
                                Heeft er iemand ervaring met de aankoop bij de Makro?
                                Wat betreft de sigma lens?
                                Totaal pakket kost €1099.

                                Comment

                                Working...
                                X