Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar een nikon d90 aankopen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waar een nikon d90 aankopen

    Hallo allemaal,

    Ik ben hier nieuw & beginner in de fotografie.
    Na veel surfen op deze site heb ik besloten om een nikon d90 18-105 aan te kopen.
    Nu nog de vraag waar.
    Er zijn grote prijsverschillen.
    Kent er iemand een winkel in oost-vlaanderen?
    Alvast bedankt.

    Groeten,

    Schellebelle

  • #2
    Re: Waar een nikon d90 aankopen

    Focilux in Gent,
    De buck in Wetteren,
    zijn zo wat de enige die ik ken in Oost Vlaanderen.

    groetjes
    Wordt nu ook fan van TinkiePix op Facebook!
    Olympus E-520 - 14-42mm f5-5.6 - 70-300mm f4-5.6

    Comment


    • #3
      Re: Waar een nikon d90 aankopen

      Ik heb zaterdag ook een D90 gekocht. Verschillende winkels in Oost Vlaanderen gedaan oa Art & Craft, en een paar bij mij in de buurt.

      Na de middag was het mij beu, en ik ben in de auto gesprongen, richting Turnhout - Konijnenberg omdat de toestellen daar stukken goedkoper is. Was wel wat wachten maar op een zaterdag verwacht je niets anders. (tip: bel voor je vertrek om te vragen als toestel beschikbaar is + laat het reserveren - heb ik ook gedaan)

      Om 17u was ik terug thuis met een prachttoestel en aan een scherpe prijs.

      Comment


      • #4
        Re: Waar een nikon d90 aankopen

        Ik heb zaterdag net hetzelfde gedaan. Konijnenberg is wel 70 km van mij. Ik had toestel gereserveerd en ben s ochtends gegaan. De prijzen zijn onklopbaar. Ik vond de service goed meevallen. Zijn met mij buiten geweest om te testen. Ik heb de vier jaar garantie bij genomen maar misschien is dat achteraf bekeken toch wat duur en heb ik me daar een beetje laten rollen. Anderzijds zit ik nu wel safe moest er iets binnen die vier jaar aan de elektronica komen. Maar voor dat geld had ik inderdaad een cleaning set kunnen kopen. Ik weet niet of er nog mensen zijn die de vier jaar garantie nemen.
        Anyway, ik ben best tevreden over konijn. Dozen in mijn aanwezigheid geopend (alle verpakkingen waren nog netjes dicht). Nog uitleg gekregen, nog mogen vergelijken met Sony 550, lenzen en toestel getest buiten. Et voila
        Mijn eerste indrukken van de D90 zijn positief, dit is een soort toestel waar ik hopelijk een hele tijd mee voortkan (ik volg niet elke trend op de markt dus ... )

        Comment


        • #5
          Re: Waar een nikon d90 aankopen

          Oorspronkelijk geplaatst door LoXoS Bekijk bericht
          Ik heb zaterdag ook een D90 gekocht. Verschillende winkels in Oost Vlaanderen gedaan oa Art & Craft, en een paar bij mij in de buurt.

          Na de middag was het mij beu, en ik ben in de auto gesprongen, richting Turnhout - Konijnenberg omdat de toestellen daar stukken goedkoper is. Was wel wat wachten maar op een zaterdag verwacht je niets anders. (tip: bel voor je vertrek om te vragen als toestel beschikbaar is + laat het reserveren - heb ik ook gedaan)

          Om 17u was ik terug thuis met een prachttoestel en aan een scherpe prijs.
          Dan toch naar Konijn gereden Proficiat met de aankoop
          Nikon D90 - - 18-105mm vr kit - - Nikkor 35mm f1.8D AF-S DX G - - Nikkor 50mm f1.8 AF - - Battery Grip - - SB-900 | www.spyro.be

          Comment


          • #6
            Re: Waar een nikon d90 aankopen

            In Nederlands Limburg weet ik er eentje die voor de body nog goedkoper is. Wel maar 1 jaar garantie...

            Comment


            • #7
              Re: Waar een nikon d90 aankopen

              Weet niet wat Konijn en cs vragen, maar online kan je die combinatie al kopen voor 800 euro. Kijk eens op Kieskeurig, en check zeker ook de feedback van eerdere klanten. Heb zelf goeie ervaringen met digitalstreet.nl en cameranu.nl.

              Comment


              • #8
                Re: Waar een nikon d90 aankopen

                Art & Craft in Mariakerke heeft scherpe prijzen als je het even over de concurrentie hebt, de service is prima, degelijke uitleg en vriendelijke mensen, mijn D90 daar gekocht en zeer tevreden over het toestel, heb ondertussen al een SB900 en een batterijgrip bijgekocht! Turnhout is toch een eindje rijden vanuit Schellebelle hé!

                Comment


                • #9
                  Re: Waar een nikon d90 aankopen

                  Art & Craft heeft idd ook scherpe prijzen. Dan moet je afwegen of het verschil nog waard is om naar turnhout te rijden. voor mij is het gentse nog ietsje verder dan Turnhout dus dat kwam op hetzelfde neer. Ik had van de 'lokale' winkel een prijs voor 999 euro, bij konijnenberg 833, ik heb ook een 120-400 van sigma, en dat scheelde nog eens 110 euro , dat is tesamen al een aanzienlijk bedrag he.
                  Een kijkje nemen bij art en craft zou ik zeker ook doen.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Waar een nikon d90 aankopen

                    Oorspronkelijk geplaatst door haddock_50 Bekijk bericht
                    Art & Craft in Mariakerke heeft scherpe prijzen als je het even over de concurrentie hebt, de service is prima, degelijke uitleg en vriendelijke mensen, mijn D90 daar gekocht en zeer tevreden over het toestel, heb ondertussen al een SB900 en een batterijgrip bijgekocht! Turnhout is toch een eindje rijden vanuit Schellebelle hé!
                    Toen ik sprak over concurrentie bij Art & Craft was de vrouw toch niet toegeeflijk ... of ze had misschien een slechte dag. Ze had trouwens net voor mij een 50D verkocht.

                    Turnhout was voor mij 20 minuten verder dan Gent maar zeker de moeite waard, zeker met een firmawagen En hun winkel is vlak aan autostrade dus zeer makkelijk te vinden.

                    Bij Konijn zien ze mij nog. Maar ik was er ook eerst niet voor te vinden wegens onzekerheid over service en uitleg enzo.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Waar een nikon d90 aankopen

                      kijk eens hier op BD bij aangeboden, vandaag nieuw bijgekomen D90 + grip.
                      Nikon FX, Nikkor, Lowepro, Falcon Eyes, Jinbei en Walimex

                      BD1614BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: Waar een nikon d90 aankopen

                        Oorspronkelijk geplaatst door schellebelle Bekijk bericht
                        Hallo allemaal,

                        Ik ben hier nieuw & beginner in de fotografie.
                        Na veel surfen op deze site heb ik besloten om een nikon d90 18-105 aan te kopen.
                        Nu nog de vraag waar.
                        Er zijn grote prijsverschillen.
                        Kent er iemand een winkel in oost-vlaanderen?
                        Alvast bedankt.

                        Groeten,

                        Schellebelle
                        Geen dank

                        grtz

                        Comment


                        • #13
                          Re: Waar een nikon d90 aankopen

                          Idd, de D90 staat inderdaad bij "Aangeboden".
                          Anders even langs gaan bij Art&Craft en even over de prijs gaan klappen
                          De namen Fotokonijnenberg laten vallen doet wonderen

                          Comment


                          • #14
                            Re: Waar een nikon d90 aankopen

                            Amaai,

                            alvast bedankt voor alle reacties.
                            Konijnenberg komt tamelijk veel voor maar ik woon regio Deinze en das wa ver.
                            Heeft er iemand ervaring met http://www.fotobastiaens.com/

                            Comment


                            • #15
                              Re: Waar een nikon d90 aankopen

                              Ik heb m'n toestel bij http://www.fotobastiaens.com/ gekocht.
                              Onlangs nog 50mm bijgekocht. Prima service, scherpe prijzen.

                              Comment

                              Working...
                              X