Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar een nikon d90 aankopen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waar een nikon d90 aankopen

    Hallo allemaal,

    Ik ben hier nieuw & beginner in de fotografie.
    Na veel surfen op deze site heb ik besloten om een nikon d90 18-105 aan te kopen.
    Nu nog de vraag waar.
    Er zijn grote prijsverschillen.
    Kent er iemand een winkel in oost-vlaanderen?
    Alvast bedankt.

    Groeten,

    Schellebelle

  • #2
    Re: Waar een nikon d90 aankopen

    Focilux in Gent,
    De buck in Wetteren,
    zijn zo wat de enige die ik ken in Oost Vlaanderen.

    groetjes
    Wordt nu ook fan van TinkiePix op Facebook!
    Olympus E-520 - 14-42mm f5-5.6 - 70-300mm f4-5.6

    Comment


    • #3
      Re: Waar een nikon d90 aankopen

      Ik heb zaterdag ook een D90 gekocht. Verschillende winkels in Oost Vlaanderen gedaan oa Art & Craft, en een paar bij mij in de buurt.

      Na de middag was het mij beu, en ik ben in de auto gesprongen, richting Turnhout - Konijnenberg omdat de toestellen daar stukken goedkoper is. Was wel wat wachten maar op een zaterdag verwacht je niets anders. (tip: bel voor je vertrek om te vragen als toestel beschikbaar is + laat het reserveren - heb ik ook gedaan)

      Om 17u was ik terug thuis met een prachttoestel en aan een scherpe prijs.

      Comment


      • #4
        Re: Waar een nikon d90 aankopen