Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar een nikon d90 aankopen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Waar een nikon d90 aankopen

    Sigmalens kost ongeveer 160 euro, combo D90 + 18-105 bij konijnenberg 833... In totaal dus ongeveer 100 euro goedkoper.

    Bij konijnenberg staat ook een combo met de 70-300 VR van Nikon voor 1208... Dat lijkt me dan een betere keuze als die Sigma 70-300...
    Nikon D90 - Tamron 17-50 2.8 - Tamron 70-300mm VC 4-5.6 - AF-S 50mm F/1.4
    http://500px.com/kristofthys

    Comment


    • #32
      Re: Waar een nikon d90 aankopen

      Hallo iedereen,
      eerste post hier ... op aanraden van een paar enthousiaste toogmaten eens komen kijken en ik moet zeggen, het is hier fijn geregeld ;-)

      Gisteren een avond gelezen over de D90 in combinatie met de 18-105 VR-lens en onmiddelijk besteld bij "het konijn" ... geleverd aan huis voor 845 euro. Daarvoor kan je niet sukkelen zeg ik ;-)

      Groetjes en bedankt voor de reeds nuttige info,


      Wim

      Comment


      • #33
        Re: Waar een nikon d90 aankopen

        Voor de mensen die via een Nederlandse winkel kopen (online of in de winkel zelf)... let op! In België heb je standaard 2 jaar garantie op je spullen, in Nederland slechts 1 jaar!

        Veel mensen weten dit niet, tot ze iets voor hebben... en dan is het te laat

        Comment


        • #34
          Re: Waar een nikon d90 aankopen

          Oorspronkelijk geplaatst door GillesH Bekijk bericht
          De prijzen zijn onklopbaar. Ik vond de service goed meevallen. Zijn met mij buiten geweest om te testen. Ik heb de vier jaar garantie bij genomen maar misschien is dat achteraf bekeken toch wat duur en heb ik me daar een beetje laten rollen.
          van het eerste ben ik nog niet zo zeker.
          Het tweede, ....tja....

          Mijn gedacht.

          Comment


          • #35
            Re: Waar een nikon d90 aankopen

            Oorspronkelijk geplaatst door Galdie Bekijk bericht
            Voor de mensen die via een Nederlandse winkel kopen (online of in de winkel zelf)... let op! In België heb je standaard 2 jaar garantie op je spullen, in Nederland slechts 1 jaar!

            Veel mensen weten dit niet, tot ze iets voor hebben... en dan is het te laat
            't is europese wetgeving... in consumentenrecht heb je twee jaar garantie op electronica. BE en NL!!! de lidstaat kan dat niet afzwakken.
            Nikon D90 met wat recent glas, een pillampke en een bollekesstatiefke samen in een kabaske om half over de rug te smijten.

            Comment


            • #36
              Re: Waar een nikon d90 aankopen

              Oorspronkelijk geplaatst door Landie Bekijk bericht
              't is europese wetgeving... in consumentenrecht heb je twee jaar garantie op electronica. BE en NL!!! de lidstaat kan dat niet afzwakken.
              Ga dat in Nederland maar eens proberen dan... (in het echte leven bedoel ik hè! Niet op papier...).

              Veel ondernemers en consumenten denken dat de wettelijke garantie twee jaar is. Voor Europa is inderdaad bepaald dat iedereen een wettelijke garantie van twee jaar heeft. Dit staat in de Europese Richtlijn Koop en Garantie. Die twee jaar is een minimum. Het kan dus zijn dat in sommige Europese landen de wettelijke garantieperiode langer is.

              In de Nederlandse wet staat niet hoeveel jaar wettelijke garantie je hebt. Daarin staat namelijk dat je recht hebt op een product van goede kwaliteit. In Nederland wordt de wettelijke garantie ook wel 'het wettelijk recht op een deugdelijk product' genoemd. Hoe lang je dat wettelijk recht hebt, hangt af van het product dat u koopt. U moet het product bijvoorbeeld een bepaalde tijd normaal kunnen gebruiken.



              Meer info op bovenstaande link...
              Last edited by Galdie; 27 januari 2010, 13:16. Reden: Extra info

              Comment


              • #37
                Re: Waar een nikon d90 aankopen

                Oorspronkelijk geplaatst door Landie
                't is europese wetgeving... in consumentenrecht heb je twee jaar garantie op electronica. BE en NL!!! de lidstaat kan dat niet afzwakken.
                De link betreffende consumentenrecht binnen Europa.

                http://www.eccnl.eu/page/nl/themas/Kopen-in-de-EU
                Nikon D200 ;Nikon D90 ; Nikon D800 ; Nikon F4s ; AF-S nikkor 50mm f 1.4G ; AF nikkor Dx 18-55mm ; AF nikkor 35-70mm f 2.8 ; AF nikkor ED 80-200mm f 2.8 ; AF nikkor 70-300mm f 4~5.6 G ; SB900 ; Sb24 ;Manfrotto Tripod MA144

                Comment

                Working...
                X