Na heel wat zoek-, leeswerk, luisteren.....zie ik bijna door het bos de bomen niet meer.
Toch denk ik dat ik hetvolgende ga aankopen :
Canon Body Eos 50d
Canon Zoomlens Canon EF-S 18-200/3.5-5.6 IS
(wat de letters en cijfers van deze lens betekenen moet je me niet vragen, ik heb me laten leiden door een amateurfotograaf uit de buurt - naar het schijnt is dit een goede groothoek en een redelijke tele)
Toestel zal voor alles en nog wat gebruikt worden maar vooral reis- en natuurfotografie. Niet zozeer macro of vogeltjes dichtbij ofzo.
Ik ben een echte amateur, maar dat had je waarschijnlijk reeds gemerkt
.
Ik had vroeger een Analoge Canon AE1 Program (waar ik heel tevreden over was), dan een Canon Powershot S40 en nu een Canon Powershot G10, daarom zou ik bij Canon blijven. Als ik naar verschillende merken begin te kijken wordt het bos een oerwoud !!
Vandaar dat ik mij ook beperkte tot Canon.
Wat vinden jullie van deze (eventuele) aankoop ?
Alle kritiek (zowel + als -) welkom.
Groetjes
Eric
Toch denk ik dat ik hetvolgende ga aankopen :
Canon Body Eos 50d
Canon Zoomlens Canon EF-S 18-200/3.5-5.6 IS
(wat de letters en cijfers van deze lens betekenen moet je me niet vragen, ik heb me laten leiden door een amateurfotograaf uit de buurt - naar het schijnt is dit een goede groothoek en een redelijke tele)
Toestel zal voor alles en nog wat gebruikt worden maar vooral reis- en natuurfotografie. Niet zozeer macro of vogeltjes dichtbij ofzo.
Ik ben een echte amateur, maar dat had je waarschijnlijk reeds gemerkt

Ik had vroeger een Analoge Canon AE1 Program (waar ik heel tevreden over was), dan een Canon Powershot S40 en nu een Canon Powershot G10, daarom zou ik bij Canon blijven. Als ik naar verschillende merken begin te kijken wordt het bos een oerwoud !!
Vandaar dat ik mij ook beperkte tot Canon.
Wat vinden jullie van deze (eventuele) aankoop ?
Alle kritiek (zowel + als -) welkom.
Groetjes
Eric
Comment