Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon eos 7D pricedrop?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Canon eos 7D pricedrop?

Hey denken jullie dat Canon de 7d nog eens gaat verlagen in prijs binnen korte tijd? Ik wil zo wel een toestel kopen, het zou mijn eerste dslr model zijn. Zou nog liever voor canon eos 5d mark ii willen gaan maar die is nog een tikkie duurder.

Waarom ik de 7d wil kopen is vooral om de filmfunctie. Waarom dan geen eos 500d, die kwaliteit van de filmpjes is veel slechter dan die van de 7d.

Moest iemand zijn 7d verkopen mag hij het me altijd laten weten!

Re: Canon eos 7D pricedrop?

Wij zijn geen helderzienden en kunnen de toekomst niet voorspellen he.
    Persoonlijk denk ik niet dat er nog een serieuze price drop komt, omdat die er al is geweest. Dan zal je moeten wachten tot er een nieuw model aangekondigd wordt en zo kan je eeuwig blijven wachten he. De 7D is al een tijdje uit he.
    Een nieuw model kopen zodra ie uit is, is het minst voordelig dat je kan doen.

Comment

Kijk eens op http://www.photoradar.com/news/story...mours-for-2010
      Daar staan de nu al gekende nieuwtjes voor dit jaar !

Comment

Forum voor discussies, vragen en antwoorden over digitale camera's. Bijvoorbeeld: Hulp en advies bij aanschaf van een nieuw toestel, problemen bij de bediening of gebruik, etc ...

Je hoeft daar niet meteen een nieuw topic voor te openen hoor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door olieberg Bekijk bericht
          Kijk eens op http://www.photoradar.com/news/story...mours-for-2010
          Daar staan de nu al gekende nieuwtjes voor dit jaar !
          Zo, de opvolger van de D90 zal D7000 gaan heten.
          Nikon D90 / AF-S DX Nikkor 18-105VR , Nikkor 50mm f/1.8D , Nikon SB600 Speedlight, Vanguard MG-4 Tripod, Black Rapid R-Strap R4, tassen van KATA en Lowepro

Comment

Moest iemand zijn 7d verkopen mag hij het me altijd laten weten!
            Goed zot zeker

Comment

Sorry maar je wil een 7D en als je het zou kunnen betalen een 5D kopen om te filmen en het zou dan bovendien ook nog eens je eerste DSLR zijn????

Ik weet niet welke ervaring je met fotografie hebt, maar ik zou als:

- het toch om te filmen is een camcorder kopen
              - als het je eerst dslr is eenvoudiger beginnen met de D500. Werk daar een paar jaar mee tot je wat ervaring hebt...

Comment

Working...
              X