Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto's van EOS 300D hier posten, pliezzzz

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Foto's van EOS 300D hier posten, pliezzzz

Aan alle trotse eigenaars van een gloednieuwe EOS 300D,

Allereerst proficiat met je aankoop!

Ik ga dit ook binnenkort kopen, maar zou graag enkele foto's van jullie willen zien. Hoe zijn jullie ervaringen hiermee? Fantastisch toestel op de software-beperkingen (t.o.v. EOS 10D) na?

Ben enorm benieuwd!

vertel eens, kvdam, waarom een Canon, en waarom de EOS 300D?

Comment

YES !! Heb bericht gekregen dat ik de mijne vanavond kan afhalen, hij is geleverd !
      Mark (300D)

Comment

Originally posted by NataliaNL
        vertel eens, kvdam, waarom een Canon, en waarom de EOS 300D?
        In de zomer heb ik een beetje kunnen oefenen met een analoge reflexcamera van Canon van mijn pa. Sindsdien wou ik absoluut een DSLR wegens de snelle autofocus, meer DOF dan bij een compact toestel, de ergonomie, keuze van de lenzen en vooral kijken door de lens zelf!

Daar ik pas afgestudeerd ben en momenteel werkzoekend ben, kan ik het me niet veroorloven om me een superduur toestel aan te schaffen.

De doorbraak van de prijs onder 1000 euro en de fantastische prestaties van de 10D (EOS 300D is ervan afgeleid) hebben dus mijn keuze voor een DSLR snel bepaald. Ook kan ik beginnen te investeren in Canon-lenzen.

@NataliaNL: mijn vriendin heet ook Natalia

Comment

Originally posted by Cyrox
          YES !! Heb bericht gekregen dat ik de mijne vanavond kan afhalen, hij is geleverd !

moet ik morrege toch eens naar otto bellen

--
          Play Drakensang - a free online mmorpg

Comment

http://www.dpreview.com/gallery/canoneos300d_samples/
            --
            Play Drakensang - a free online mmorpg

Comment

@NataliaNL: mijn vriendin heet ook Natalia
              Mijn Belgische moeder vond Nathalie een erg mooie naam, maar Nederlanders kennende wist ze dat de naam gauw fout of verkort uitgesproken zou gaan worden.
              Ze heeft er geen moment bij stilgestaan dat Natalia wel eens door 9 van de 10 mensen Naat genoemd zou gaan worden.....

Enne, wedden dat ik breder ben dan jouw Natalia? (gezonde dosis zelfspot)

Comment

Originally posted by Perrush
                Originally posted by Cyrox

moet ik morrege toch eens naar otto bellen

Ik heb 'm ook !!!
                Wreed tof machien, die 300D.
                Spijtig dat het zo vlug donker was.
                Zeer gebruiksvriendelijk voor een leek zoals ik.
                Hij staat nog in "idiot-mode". ( alles automatisch)
                Zal nog heel wat moeten leren.

Groetjes, en aan allen die de 300 D nog moeten halen, het wachten was de moeite waard !!!
                Canon EOS 50D - Canon EOS 300D + batterygrip - Canon 18/55 (kitlens) - Tamron 28-75/f2,8 XR Di - Canon 70-200 /f4 L USM

Comment

Working...
                X