Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Zoals eerder geschreven nemen ze delen van andere websites over om het allemaal wat meer pro te laten lijken. Deze T&C zijn van een online PC shop
Stop toch eens met dromen en als je dan toch geld wil spenderen doe het dan voor deze of deze organisatie.
Zo heb je toch nog iets goeds gedaan met je geld.
('Jammer, maar ik denk dat ik deze maar moet laten gaan.
- Er staan 2 klusjesbedrijven op dat adres geregistreerd en een Bulgaarse dame in de 'dienstverlening', wat dat dan ook moge betekenen.
- Het nederlandse hoofdkantoor is gevestigd in een portiekwoning.
- Het domein is afgelopen maand geregistreerd')
Als je het checked op google maps kom je inderdaad in een woonwijk terecht.
Op 2 mailtjes geen reactie en 2 pogingen telefoon niet geslaagd vanwege onbestaand nummer...
Ik denk dat het wel duidelijk is nu.
Gewoon nog even verder sparen dus...
Dit vind ik toch wel iets raar hoor. hier kan niet anders dan een reukje aan zitten;
Hier heb ik mijn D90 aangekocht en dit is toch wel een van de goedkoopste!!
konijnenberg is idd wel de goedkoopste, maar ik heb vandaag toch ook niet zo goed nieuws gehoord hierover en ben nu toch wel heel hard aan het twijfelen om toch maar iets extra te betalen. Ik heb namelijk graag ook een goede dienst na verkoop.
Comment