mss een raar gedacht van mij, maar naar aanleiding van de topic hiervoren van fabland dat er veel 5D mk II worden te koop aangeboden, maak ik me de bedenking dat er veel mensen overstappen naar FF, ik zie hier op "aangeboden" dat sommige FX toestellen na amper een paar maanden te koop worden aangeboden met de doelstelling over te gaan naar FF. 't is maar een gedacht maar...
't is toch wel een dure upgrade, als je de prijzen ziet van de FF camera's, en daarbij komt dan nog aanschaf (in veel gevallen) van nieuwe objectieven voor FF. 't zijn toch niet allemaal professionele fotografen ?
't is maar een gedacht van mij, of is dit een trend van het laatste jaar, ik volg dit forum pas sinds juli.
mvg
dirk.
't is toch wel een dure upgrade, als je de prijzen ziet van de FF camera's, en daarbij komt dan nog aanschaf (in veel gevallen) van nieuwe objectieven voor FF. 't zijn toch niet allemaal professionele fotografen ?
't is maar een gedacht van mij, of is dit een trend van het laatste jaar, ik volg dit forum pas sinds juli.
mvg
dirk.
Comment