Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D3 versus D700

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: D3 versus D700

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
    A4 lock on op normaal, net zoals bij mijn D3 Frank,ik vermoed toch dat de hogere spanning van de batterij ook invloed heeft op de AFS motor in het objectief, ik werk wel met geen grip, mischien maakt dat ook wel wat uit.
    Zie mijn vorig post (28). Misschien kunnen we nog eens afspreken wanneer ik mijn nieuwe 70-200VR ga afhalen om een en ander te testen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
      Zie mijn vorig post (28). Misschien kunnen we nog eens afspreken wanneer ik mijn nieuwe 70-200VR ga afhalen om een en ander te testen
      Sorry Frank, #28 had ik niet gelezen.

Ja, mischien lukt het wel om samen terug ons nieuwe materiaal op te halen, maar dat kan bij mij nog enkele weken duren, we zitten hier met een sterfgeval, zodat ik momenteel weinig tijd en zin heb om met fotograferen bezig te zijn.

Comment

Sorry Frank, #28 had ik niet gelezen.

Ja, mischien lukt het wel om samen terug ons nieuwe materiaal op te halen, maar dat kan bij mij nog enkele weken duren, we zitten hier met een sterfgeval, zodat ik momenteel weinig tijd en zin heb om met fotograferen bezig te zijn.
        Daar kan ik inkomen. Mijn oprechte medeleven Geert!
        Last edited by frank207be; 5 november 2009, 19:51.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
          Daar kan ik inkomen. Mijn oprechte medeleven Geert!
          Bedankt Frank.

Comment

Bedankt Frank.
            Mijn medeleven ook langs deze kant. Zat hier in een gelijkaardige situatie 3 weken terug.
            Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Heeft iemand een gedacht of richtprijs voor een D3 body van 1jaar oud, de body ziet er uit als nieuw en wordt via een fotowinkel voor 2700 EUR verkocht . Nieuw kost die bij foto Konijnenberg nu 3539.00 EUR.
              Groetjes Willem

Comment

lijkt me een mooie prijs te zijn
                nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NoName Bekijk bericht
                  IK heb er eens 8 GP ReCyko bat er in gedaan en de snelheid is dan veel hoger op mijn D700
                  daar ik nog een beginner ben en volgende maand overstap op een D700 zou ik graag weten wat die GP ReCyKo-batterijen zijn?
                  Sorry als het een domme vraag is ?

Comment

Batterijenfabrikant GP speelt in op een beter milieu met haar nieuwe ReCyko+ batterijen. Deze vormen een uitstekend alternatief vormen voor zowel alkaline als oplaadbare batterijen. De ‘spaarbatterij’, is bij aankoop direct klaar voor gebruik. Dit is mogelijk dankzij een zeer lage zelfontlading. Een volle batterij gaat daardoor een stuk langer mee dan een NiMH of MiCd batterij en is dus ook geschikt voor apparaten die minder frequent gebruikt worden of weinig stroom behoeven. De ReCyko+ bleken bij gebruik in digitale camera’s, mp3-spelers en zaklampen tot wel vier keer krachtiger dan de krachtigste alkaline wegwerpbatterij. De batterijen kunnen worden opgeladen in alle bestaande laders. Een ReCyko+ batterij kan tot zo’n 1000 keer hergebruikt worden.
                    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hot radiator Bekijk bericht
                      Heeft iemand een gedacht of richtprijs voor een D3 body van 1jaar oud, de body ziet er uit als nieuw en wordt via een fotowinkel voor 2700 EUR verkocht . Nieuw kost die bij foto Konijnenberg nu 3539.00 EUR.
                      Groetjes Willem
                      Richtprijzen Nikon 2dehands

Comment

D700 met PDK1 EL4 zou moeten zelfde doen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
                          Richtprijzen Nikon 2dehands
                          De prijzen daar vermeld lijken me al 2,5 jaar oud.
                          Bovenaan staat "april 2007"....
                          Lijken me ook prijzen die een heel stuk hoger liggen dan hetgeen doorgaans gevraagd wordt.
                          http://www.EAS007.jalbum.net

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door EAS007 Bekijk bericht
                            De prijzen daar vermeld lijken me al 2,5 jaar oud.
                            Bovenaan staat "april 2007"....
                            Lijken me ook prijzen die een heel stuk hoger liggen dan hetgeen doorgaans gevraagd wordt.
                            Hoe oud id de D3x ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Christine-Bucket Bekijk bericht
                              daar ik nog een beginner ben en volgende maand overstap op een D700 zou ik graag weten wat die GP ReCyKo-batterijen zijn?
                              Sorry als het een domme vraag is ?
                              is zoals de Sanyo Eneloop batterij

dit is de nieuwe generatie NiMH-batterij
                              Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                              Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

dankjewel voor de respons. 'k Leer hier elke dag bij !!

Comment

Working...
                                X