Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie kan helpen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Wie kan helpen

Hallo,

Ik ben dus een van de grootste twijfelgevallen van Belgie.
    Ik ben aan het twijfelen tussen: Mijn 450D verkopen voor +- 325 €, mijn lens behouden en een 50D kopen voor +- 525€ . dan moet ik +- 200€ bijbetalen voor een 50D tweedehands. Met dat gespaarde geld koop ik dan een Flitser voor mijn 50D.

Resultaat: 50D + flitser

Ofwel houd ik mijn 450D en koop ik een flitser + batterijgrip nieuw voor 330€

Resultaat: 450D + flitser + grip NIEUW

MVG

Re: Wie kan helpen

nobody?

Comment

welk gespaarde geld?
      Sony α7, 28-70 | Canon FD 20 2.8, 24 2.8, 35 2.8 TS, 50 3.5 M, 55 1.2 ASPH, 100 2.8, 200 2.8, 300 4 L, 500 8 Reflex | CZ 35 2.8, 50 1.7, 135 2.8 | Rokkor 58 1.2 | Vivitar S1 90 2.5 | Nikkor 105 1.8 | Takumar 50 1.4, 55 1.8, 135 2.5 | Tair 300 4.5...

Comment

door de 50D 2dehands te kopen

mvg

Comment

kunt ge zo goedkoop al een 2dehands 50D kopen ?
          Ik dacht dat het rond de 700 euro lag.
          Dan heb ik mij goed laten bedotten haha.

Ik heb ook zo mijn twijfels, zijt gerust, ge zijt niet de enige (gear junkie XL)

Welke lens? Ik weet niet hoeveel megapixel zo'n 450D heeft. De 50D heeft 15MP en een zeer scherp helder scherm (TE volgens mij), is een stevig ding en kan het een en tander. Allez, in vergelijking met wat mijn 350D kon. Het scherpstellen ging nogal eens de mist in, en met 8mp kan je op 100% kijken maar veel verschil is het niet. Als je weet tegen welke hindernissen je loopt met je huidige camera dan helpt het mss om deze hier eens neer te pennen voor de rest van fotograferend Vlaanderen en daarbuiten.
          Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

Comment

Meteen doen lijkt me zo.
            Sony en Olympus
            Fotoseries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cedricje.l Bekijk bericht
              Hallo,

Ik ben aan het twijfelen tussen: Mijn 450D verkopen voor +- 325 €, mijn lens behouden en een 50D kopen voor +- 525€ . dan moet ik +- 200€ bijbetalen voor een 50D tweedehands. Met dat gespaarde geld koop ik dan een Flitser voor mijn 50D.

MVG
              Hey,

Ik denk niet dat er iemand zijn 50D gaat verkopen voor 525 €, alé op het ogenblik toch nog niet en als je er eentje weet te koop staan voor dat geld zou ik zeker niet twijfelen.

grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Hallo,

MVG
                En verder mag je nog alles eten, van de dokter ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 35a Bekijk bericht
                  En verder mag je nog alles eten, van de dokter ?
                  Eum hallooow mensen is 525€ dan echt zo laag voor een toestel 2de hands met een neiuwprijs van 769€??? Dis is toch een normale 2dehands prijs, of niet?

Mvg

Comment

Als je aan die prijs kan (ver)kopen is het op zich een goede deal wsl, maar ik denk dat je je vooral moet afvragen wat je echt mist aan je camera wat de 50D wel heeft, want hoe je het ook draait of keert, je bent 200 euro kwijt.
                    Als de reden goed genoeg is, ga er dan voor, anders wacht nog een tijd en koop later de 60/70D of 7D (II) ofzo en investeer ondertussen in goede lenzen.
                    Sony α7, 28-70 | Canon FD 20 2.8, 24 2.8, 35 2.8 TS, 50 3.5 M, 55 1.2 ASPH, 100 2.8, 200 2.8, 300 4 L, 500 8 Reflex | CZ 35 2.8, 50 1.7, 135 2.8 | Rokkor 58 1.2 | Vivitar S1 90 2.5 | Nikkor 105 1.8 | Takumar 50 1.4, 55 1.8, 135 2.5 | Tair 300 4.5...

Comment

Indien je een 50D voor die prijs kunt kopen (voor +- 525€), zou ik zeker niet aarzelen. Het
                      is een prachtig toestel. Die 200 euro opleg is -mijn inziens- een peulenschil voor wat je er
                      voor in de plaats krijgt

Comment

Eum hallooow mensen is 525€ dan echt zo laag voor een toestel 2de hands met een neiuwprijs van 769€??? Dis is toch een normale 2dehands prijs, of niet?

Mvg
                        En een 450D staat nieuw 419 EUR, is het dan ook normaal dat jij daar nog 325 dacht van te krijgen

Comment

sorry maar ik had mijn camera te koop gezet toen hij nog aan 460€ stond

Comment

Het hangt er allemaal van af waarom je wil gaan upgraden. Dat het nogal betaalbaar lijkt kan best wel een argument zijn, maar als dat je enige reden is om aan een upgrade te denken, vind ik het nogal magertjes.

De 50D zal wat robuuster zijn en heeft vooral voordelen wat betreft de output van je foto's. (winst vooral bij de grotere afdrukken). Hij zal ook iets beter gemakkelijker/beter zijn in het gebruik (LCD, AF-snelheid, frames per seconde, ...). Maar voor de rest zijn er betrekkelijk weinig punten waarop je gaat verbeteren qua beeldkwaliteit. En dat geldt al helemaal voor die grip. Misschien voelt dat voor jou wat beter aan, maar je trekt er echt geen mooiere foto's door.

Comment

Working...
                            X