Re: Canon 7D vs. 50D vs. 5D
Het is niet echt dat ik foto's niet kan nemen, maar eerder de kwaliteit dat ik 'mis'. Ook als ik bv. iets wil uitsnijden, wordt het al snel onscherp.
Momenteel heb ik een Canon EF-S 17-85mm f/4-5.6 IS USM en een Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM. In de toekomst zou daar eventueel een Canon EF 17-40mm f/4.0 L USM en een Canon EF 70-200mm f/4.0 L USM bijkomen.
Inderdaad. In geval van beschik ik nog altijd over de 400d, al zal ik dan waarschijnlijk de nieuwe aanwinst het meest gaan gebruiken.
Een 5d en mijn huidige 400d zou ook een mogelijkheid zijn. Maar om een deftige 5d te vinden tweedehands zal ook niet zo makkelijk zijn vermoed ik.
Dat is inderdaad een goede omschrijving van wat ik eigenlijk bedoel. Maar dat maakt het er niet makkelijker op.
Had de 7d nu uiteindelijk toch een FF geweest, had dit perfect geweest vermoed ik.
De 7d genoot in feite ook mijn voorkeur. Maar dan zou ik met twee crop camera's thuis zitten, en ga ik waarschijnlijk enkel nog de 7d gebruiken.
Iedereen bedankt voor z'n bijdragen. Ik hoop dat ik zo duidelijk mogelijk ben geweest.
Oorspronkelijk geplaatst door palombian
Bekijk bericht
Momenteel heb ik een Canon EF-S 17-85mm f/4-5.6 IS USM en een Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM. In de toekomst zou daar eventueel een Canon EF 17-40mm f/4.0 L USM en een Canon EF 70-200mm f/4.0 L USM bijkomen.
Oorspronkelijk geplaatst door AndriesDeLeener
Bekijk bericht
Een 5d en mijn huidige 400d zou ook een mogelijkheid zijn. Maar om een deftige 5d te vinden tweedehands zal ook niet zo makkelijk zijn vermoed ik.
Oorspronkelijk geplaatst door b-@rt
Bekijk bericht
Had de 7d nu uiteindelijk toch een FF geweest, had dit perfect geweest vermoed ik.
Oorspronkelijk geplaatst door palombian
Bekijk bericht
Iedereen bedankt voor z'n bijdragen. Ik hoop dat ik zo duidelijk mogelijk ben geweest.
Comment