Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

7D prijzen zakken snel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: 7D prijzen zakken snel

ach, ge kunt het die mensen niet kwalijk nemen, weten zij veel dat de economie enigzins te voorspellen valt adhv statistieken van de "geschiedenis" en weet ik veel wat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sand0r Bekijk bericht
      ach, ge kunt het die mensen niet kwalijk nemen, weten zij veel dat de economie enigzins te voorspellen valt adhv statistieken van de "geschiedenis" en weet ik veel wat.
      Laat de euro maar goed zakken, dan kan ons landje weer uitvoeren, wat de Belgische economie ten goede komt. Bij het invoeren van de euro was 1 dollar = 1 euro (ongeveer toch). Dus we leefden en/of de euro zat reeds geruime tijd vèr boven onze/zijn stand zeker !? Die financiële markt is toch ene 'zottekensboel' :
      -het gaat slecht in Griekenland, de beurzen zakken bijna 10 %
      -er komt Europese fin. steun en er is euforie, beurzen stijgen enorm
      -de eerste euforie is weg en de beurzen zakken terug.....
      Wie daar logica kan in terugvinden.... het mag dan zijn beroep zijn....
      En by the way, hebben jullie de prijzen van fotomateriaal (met 15 %) zien veranderen ondanks/dankzij die 'spectaculaire' daling van de euro ? Ikke niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door edbzulte Bekijk bericht
        En by the way, hebben jullie de prijzen van fotomateriaal (met 15 %) zien veranderen ondanks/dankzij die 'spectaculaire' daling van de euro ? Ikke niet.
        Oh, maar dat is gewoon een kwestie van tijd hoor. En zoals het er nu uitziet is 15% nog maar een begin.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
          Oh, maar dat is gewoon een kwestie van tijd hoor. En zoals het er nu uitziet is 15% nog maar een begin.
          Ik weet niet in hoeverre de koers van de dollar invloed heeft op de prijzen van het fotomateriaal. Ik heb in februari alleen maar geschreven dat de dollar wel degelijk 15%en zelfs meer zou kunnen gaan stijgen tov de euro. Wat nu dus inmiddels een feit is. Voor de invloed op de prijzen daar moet ik passen. Maar het zou wel kunnen dat ook die prijzen gelinkt zijn aan de dollarkoers. Misschien zijn er mensen op het forum die daar wel zicht op hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
            Ik denk ook dat we terug evolueren naar 1 dollar = 1 euro.
            We hebben dus nog een tijdje te gaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door edbzulte Bekijk bericht
              Ik denk ook dat we terug evolueren naar 1 dollar = 1 euro.
              We hebben dus nog een tijdje te gaan.
              Stiekem hoop ik van niet, want dan word reizen (zeker naar de VS) een stuk duurder.

Comment

En dat gaat dan net zo lang duren tot de dollar een uppercut van jewelste krijgt die er aan gaat komen: Obama heeft veel kortlopende leningen die afgelost moeten worden, en hij spendeert maar geld om de boel recht te houden en een sociale zekerheid uit de grond te stampen. Wat dat voor invloed op de prijzen heeft, is ook niet helemaal duidelijk, maar het staat wel vast dat die dalingen meestal niet (helemaal) doorgerekend worden aan de eindverbruiker.
                De 7D staat overigens 1400 € nu, da's toch minder, ondanks de zwakkere €.
                Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                www.musicinframe.be

Comment

1299 euro op de webshop van Bastiaens momenteel.

Grtz,
                  K.

Comment

lol, 't was meer als grapje bedoeld hoor

ik ben echt economie leek, dus wat de wsj is...

btw, 1249 eu bij cameraland(.nl)
                    1DII | 5D | 15 FE | 17-40 | 100 2.8 | 70-200 | 120-300 | 055XDB | NDG 4,8 | ND1000.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door andreas612 Bekijk bericht
                      lol, 't was meer als grapje bedoeld hoor

ik ben echt economie leek, dus wat de wsj is...

btw, 1249 eu bij cameraland(.nl)
                      Wall Street Journal

Comment

1233 € bij

ook twee jaar garantie.
                        Mvg, drh

"Waar doe ik het mee! met mijn 7D" Album Klik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door andreas612 Bekijk bericht
                          en wat te denken van deze?

989$ voor een 7D = 791 euro !
                          leveren in elk land en betaling via paypal is mogelijk.

dat scheelt een slok op de borrel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door b52 Bekijk bericht

Ik vrees dat je bij allebei mag zingen van "Praise the Lord" als je iets ontvangt na je betaling. Voor wie het risico niet schuwt..... bestel maar bij één van beiden maar ikke niet hoor

Comment

Om een idee van de prijs te hebben hier een paar adressen en reken het maar om dan zijn de vraagprijzen van de aangeboden 7d's in de Benelux op dit moment een koopje.

En prijsstijgingen geloven we niet direct. Maar opeens is de lens of het onderdeel op heel veel plaatsen niet meer leverbaar en waar het leverbaar is zijn de prijzen gestegen.

In de supermarkten wordt de verpakking veranderd of indien we zoeken naar de vermelde inhoud is die opeens veranderd van 250 gram naar 240 of 225 gram.
                              Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door b52 Bekijk bericht

Vandaag 751,44 € (opgave website hé). En van waar worden die verzonden?
                                Want als je daar nog eens de kosten bij invoer bijrekent, zit je al snel aan een merkelijk hoger bedrag.
                                Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                                www.musicinframe.be

Comment

Working...
                                X