Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beginners fototoestellen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Beginners fototoestellen

Oorspronkelijk geplaatst door Psychodweep Bekijk bericht
    De 1000D bestaat ook in kit met de 18-55 met IS hoor... die is goedkoper dan ze beide apart te kopen.
    Als jij me ze vind ben ik eeuwig dankbaar

Mvg, Tom

Comment

niet gevonden bij studio 73, maar wel het volgende:
      Canon EOS 1000D + Sigma 18-50mm + Sigma 55-200mm
      Met Gratis Slingbag, SDHC 8gb geheugen, Statief, extra accu en Reinigingsset
      € 579
      zelf ben ik jaren geleden voor een 2de hands fuji S2 gegaan. Toen al een oud toestel, maar nog voldoende om het te leren en met weinig toeters en bellen.
      Manueel Aperture Shutter Program (is nikon afgeleide) waren mijn 4 keuzes, ISO aanpassen (100 tot 1600iso met verschrikkelijke ruis boven de 400iso en sprongen van 1 stop), 2 wieltjes: 1 voor diafragma en 1 voor sluitertijd. Doe daar nog een lensje bij (toen de 18-55 en 55-200 van nikon) en je kan al een tijdje verder.
      Ondertussen is de S2 dood en vervangen door een S5, maar die 'stomme' kitlenzen werken nog steeds hoewel ze nog maar weinig gebruikt worden (primes )

nieuwe fuji S2 bij release: een 1800 euro, bij 2de hands aankoop: 400 euro, nu nog een 150-200. Moest hij niet gesneuveld zijn in de strijd, had ik er nu waarschijnlijk nog mee rondgelopen
      Last edited by Tyrr; 4 november 2009, 22:20.
      hoe meer f**k hoe meer vreugd

**=ol

Comment

Hallo,

sta voor dezelfde keuze, en wou even weten of je tevreden bent van die 1OOOD?
        Er is nu ook de 500D. Heeft iemand daar al ervaring mee?

Comment

Working...
        X