Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste DSLR (2dehands)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Eerste DSLR (2dehands)

helaas werkt het aangekomen kabeltje niet, het past er niet in.
    Ik heb zo'n kabeltje nodig:

Bij mij zitten de connectoren van het micro usb kabeltje aan de verkeerde kant. (omgekeerd erin steken lukt ook niet)
    Last edited by Faun; 2 oktober 2009, 11:15.

Comment

Ik volg de raad van hier boven koop je een externe kaartlezer.
      Veel makkelijker dan dat kabeltjes gedoe vind ik persoonlijk. Kabeltjes kan je makkelijk vergeten, verliezen en gaat toch beduidend trager dan zo'n kaarlezer.

Om terug on topic te gaan: mijn eerste is mijn Nikon D80. Niet tweedehands wel 1 van de laatsten die in stock waren.
      Last edited by Lies MX; 2 oktober 2009, 11:26.
      Racing Pics
      Motorcross ain't nothing without a woman's eye!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Faun Bekijk bericht
        helaas werkt het aangekomen kabeltje niet, het past er niet in.
        Ik heb zo'n kabeltje nodig:

Bij mij zitten de connectoren van het micro usb kabeltje aan de verkeerde kant. (omgekeerd erin steken lukt ook niet)
        :|
        heb'k me dan zo verkeken
        die lag hier toch op de plaats voor fotospullen :|

en die andere wat ik erbij gedaan heb ? die zat er ook bij ... voor aan TV te koppelen

Comment

De andere voor op de televisie werkt ook niet.
          Ik heb me dan maar net een cardreader gekocht

Comment

da's echt raar , kheb ze vergeleken met de nieuwe kabels bij mn A700 en die waren identiek :s

Comment

Een goeie raad voor koper zowel als verkoper: als je iets koopt/verkoopt, zorg er aub voor dat de set zo volledig mogelijk is. In de handleiding (die heb je toch gekregen, niet?) vind je meestal wat de inhoud van de doos is. Zo hoort er vanalles bij een camerabody te zitten (zoals we in bovenstaande thread hebben kunnen merken). Omdat die USB-kabel (wellicht) camera-specifiek is, is die niet zomaar los te kopen. Misschien als onderdeel los te bestellen? Gelukkig is een kaartlezer niet-specifiek en kun je daarmee het "probleem" (dat er geen was geweest als je mijn eerste zin leest en opvolgt!) omzeilen.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

en als je iets koop dat je altijd goed alles bij houdt (doos,garantie,...) je weet immers nooit dat je het terug verkoopt...
                Racing Pics
                Motorcross ain't nothing without a woman's eye!

Comment

Working...
                X