Stel dat morgen de 1D Mark IV wordt gelanceerd, iemand een idee hoe lang de Mark III dan nog verkrijgbaar zou zijn in de winkel?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Canon 1D Mark III
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Canon 1D Mark III
denk niet zo heel lang vermits er van dit type camera's niet zoveel stock wordt ingedaan (zowel door fabrikant als winkels)...With Canon, I can (or at least try)
Photastic.be ~ Passion for the picture
Nieuwe site
-
Zal naar mijn mening zoiets zijn als de 5D markI en 5D markII.
Iedereen gaat er opvliegen om de nieuwe te kopen.
En de prijs van de markIII zal snel zakken.
Resultaat : na een maand of 3, geen enkele nieuw markIII meer te krijgen ((((CANON 1DX - CANON 5D MKIII - CANON eos R - EF 35 1.4L - EF 50 1.4 - EF 85 1.2L - EF 135 2.0L - EF 24 - 70 2.8L - EF 70-200 2.8 IS II - EF 16-35 4.0L - 600EX RT - 430EX RT
Comment
-
Dat altijd moeilijk te zeggen. Dit is een beetje afhankelijk hoe Canon de verkoop inschat en de productie van de MkIII staakt om de IV te bouwen en zo stock op te bouwen. Meestal is dat ergens tussen de -1 en 5 maand. Maar van de Mk IV is er nog bitter weinig nieuws. Vermoedt wordt dat hij in januari wordt gelanceerd.Te veel lenzen en te weinig tijd.
http://pentaxlenstest.blogspot.com/
Comment
-
De vraag is natuurlijk, wil je dan nog een Mk3 als de Mk4 er is. Ik heb er bij de vorige evoluties niet zo op gelet, maar hoeveel % zakt zo een oud model eigenlijk in prijs. De Eos-1 serie is niet echt goedkoop dus als je een 'oude' Mk3 kan kopen, kan je toch ook nog wel wat bijleggen om het nieuwste en beste te kopen. Niet? Tweedehands daarentegen zullen er koopjes gedaan kunnen worden.
Ik hoop dat Canon wakker geschud is door de D4 en een bom van een camera aan het maken is. Ik denk trouwens niet dat het al voor januari zal zijn. De crisis eh...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door subby Bekijk berichtIk hoop dat Canon wakker geschud is door de D4 en een bom van een camera aan het maken is. Ik denk trouwens niet dat het al voor januari zal zijn. De crisis eh...With Canon, I can (or at least try)
Nieuwe site
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk berichtwelke D4??? Denk eerlijk gezegd niet dat Canon zich iets van de crisis zal aantrekken om een nieuw vlaggenschip uit te brengen hoor...
Comment
-
http://www.canonrumors.com/
Als dit is wat ik denk dan zullen de 1dMIII en misschien zelfs de 1dsMIII goed zakken in tweedehandsprijs..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Aeolis Bekijk berichthttp://www.canonrumors.com/
Als dit is wat ik denk dan zullen de 1dMIII en misschien zelfs de 1dsMIII goed zakken in tweedehandsprijs..With Canon, I can (or at least try)
Nieuwe site
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjinouck Bekijk bericht´refurbished´ 1dmkIII´s worden trouwens ook nog steeds te koop aangeboden..
zgan...
Comment
Comment