Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

aanschaf digi

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

http://web.canon.jp/Imaging/psa80/index-e.html
    nu nog een vraagje die lens die op een a 80 kan bijzetten ik weet het is geen kannon van een lens maar je kan dan toch gaan tot 200mm
    is dat iets of moet ik mij daar niet veel van voorstellen dit is wel niet mogelijk bij een s45 of s50

Comment

ik denk dat ik toch maar naar de s50 ga dan ben ik toch al zeker dat ik een goed toestel heb dat van de a 80 nog af te wachten valt

Comment

Hallo,

Ik heb een A 70 en ben er zeer content van. Mogelijkheden genoeg en met die 3 megapixels kom ik ruimschoots toe (tot nu toe). Je kan er inderdaad lenzen op zetten maar dan moet je er rekening mee houden dat die in de weg staan voor je flits en je kan er geen externe op zetten.
        De A 80 zal ook wel goed zijn, maar dat moet je eerst nog zien.
        Die 5 megapixels zijn misschien wel leuk (S50) maar ik weet niet of je die veel zult nodig hebben. Van m'n A70 kan ik ook foto's A4 formaat laten maken en ik dank dat er weinigen zijn die het verschil zullen zien. Zeker aangezien je bij een grotere foto er niet met je neus gaat bovenhangen.

Succes met je keuze

Erik
        Canon 400d (kit met 17-85 IS USM en batry-grip) + A70

Comment

Akkoord met laatste poster. S50 zou wel eens overkill kunnen zijn. Net zoals de G3 eigenlijk een betere koop is dan G5, is dat denk ik met de S45 vs S50 ook het geval. Veel betere prijs/kwaliteit verhouding. Aan u de keuze

Comment

de s45 is niet meer leverbaar in duitsland bij topfoto jammer

Comment

Indeed, bij Topvision.lu en sdcard.be ook niets meer te vinden van een S45. Jammer, dan maar een A80 of S50 he

Comment

Ik wil nie ambetant doen hé, maar hebt ge al eens gekeken naar de Sony DSC-V1. OK, die is iets duurder maar ge hebt toch weer een paar mm tele bij hé!!

Groetjes
                Erwin
                Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
                http://album.zoom.nl/user/lindberg/

Comment

Working...
                X