Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

aanschaf digi

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• aanschaf digi

ik wil mij een digitaal fototoestel aanschaffen en ik had mijn oog laten vallen op de a80 van canon die binnenkort uitkomt eerst had ik gedacht van een s45 of s50 en toen ben ik erachter gekomen van dat nieuw toestel de a80 lijkt mij wel een ideaal toestel zijn er die mij raad willen geven

is er echt niemand die mij kan verder helpen je kan toch beter eerst raad vragen voor als je iets wil aanschaffen dus ik dacht dat ik hier op de juiste plaats was maar precies niet

Comment

De A80 is zeker goed, maar de S45 nog beter. Waarom kies je eerder voor de A80 ?

Comment

ik had de a80 gezien op het net en ik dacht is misschien beter of hetzelfde als de s45 (maar die gaat van de markt) en op de a80 kan je ook nog een extra lens op zetten maar ik ben maar een leek ivm digitale fototoestellen het toestel zou ook niet te groot moeten zijn maar toch van goede kwaliteit

Comment

Welkom Frits01,ga eens kijken naar de kater van the Syndicate.
          Die foto staat in het topic beoordeel mijn foto,dat is een s45
          mvg FrançoisVM
          Canon 7D

Comment

wat bedoel je met de kater van the Syndicate.

Comment

kater is de foto, the syndicate is de nick van degene die hem gepost heeft

Comment

Hij bedoelt dit http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=28676
                Canon 6D

Comment

Dank U ik had het weeral niet goed uitgelegd
                  mvg FrançoisVM
                  Canon 7D

Comment

ben gaan zien naar de foto hij is wel prachtig moet ik zeggen

Comment

Originally posted by frits01
                      ...dus ik dacht dat ik hier op de juiste plaats was maar precies niet
                      Dag Frits01,

Zou je het fijn vinden als ik van een camera -die volgens je eigen zeggen binnenkort gaat uitkomen, en die ik nog niet heb gezien, niets van weet en niet zelf het getest- zou roepen "Ja, zeker kopen frits" ?

Comment

lijkt mij wel een ideaal toestel zijn er die mij raad willen geven
                        het lijkt u een ideaal toestel, maar wat isdeaal voor u, aan wat moet zo'n toestel voldoen voor u dit is de grootste vraag samen met wat je budget is.
                        zodat je achteraf niet teleurgesteld bent in sommige tekortkomingen die nu miniem lijken
                        visit my website : http://www.freewallpapersite.com

Comment

Originally posted by Erik Mansvelders
                          ...dus ik dacht dat ik hier op de juiste plaats was maar precies niet
                          Dag Frits01,

Zou je het fijn vinden als ik van een camera -die volgens je eigen zeggen binnenkort gaat uitkomen, en die ik nog niet heb gezien, niets van weet en niet zelf het getest- zou roepen "Ja, zeker kopen frits" ?
                          dat is idd ook mijn mening....

anyway de a70 is 'n prima camera dus de A80 zal dat ook zeker zijn, zeker met z'n 4MP en lcd twister....maar als dat zo niet is....

I didn't do it...the buttler did it....

Comment

ik weet het het is niet gemakkelijk maar ik zou het toestel gebruiken voor huis en tuin en het moet ook dan wel altijd mee zodat je mooie gelegenheids shots kunt maken en ook voor dingen gedetailleerd op plaat vast te leggen maar dan wel van een degelijke kwaliteit de s45 lijkt mij ook prima vanwege de goede reactie's van het toestel wat van de a80 nog af tewachten valt en de s50 heeft dan weer 5 meg maar is dan ook weer iets duurder wat misschien voor wat ik het ga gebruiken misschien te goed is maarja wat is te goed

Comment

ik weet het het is niet gemakkelijk maar ik zou het toestel gebruiken voor huis en tuin en het moet ook dan wel altijd mee zodat je mooie gelegenheids shots kunt maken en ook voor dingen gedetailleerd op plaat vast te leggen maar dan wel van een degelijke kwaliteit de s45 lijkt mij ook prima vanwege de goede reactie's van het toestel wat van de a80 nog af tewachten valt en de s50 heeft dan weer 5 meg maar is dan ook weer iets duurder wat misschien voor wat ik het ga gebruiken misschien te goed is maarja wat is te goed
                              ik stond voor dezelfde keuze, A70 of S45, maar de S45 is toch iets handiger in 't wegsteken als de a70/80...plus dat de behuizing degelijker is...
                              de keuze is aan jouw, maar je zal met beide toestellen geen miskoop doen imo...

Comment

Working...
                              X