Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

aanschaf digi

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• aanschaf digi

ik wil mij een digitaal fototoestel aanschaffen en ik had mijn oog laten vallen op de a80 van canon die binnenkort uitkomt eerst had ik gedacht van een s45 of s50 en toen ben ik erachter gekomen van dat nieuw toestel de a80 lijkt mij wel een ideaal toestel zijn er die mij raad willen geven

is er echt niemand die mij kan verder helpen je kan toch beter eerst raad vragen voor als je iets wil aanschaffen dus ik dacht dat ik hier op de juiste plaats was maar precies niet

Comment

De A80 is zeker goed, maar de S45 nog beter. Waarom kies je eerder voor de A80 ?

Comment

ik had de a80 gezien op het net en ik dacht is misschien beter of hetzelfde als de s45 (maar die gaat van de markt) en op de a80 kan je ook nog een extra lens op zetten maar ik ben maar een leek ivm digitale fototoestellen het toestel zou ook niet te groot moeten zijn maar toch van goede kwaliteit

Comment

Welkom Frits01,ga eens kijken naar de kater van the Syndicate.
          Die foto staat in het topic beoordeel mijn foto,dat is een s45
          mvg FrançoisVM
          Canon 7D

Comment

wat bedoel je met de kater van the Syndicate.

Comment

kater is de foto, the syndicate is de nick van degene die hem gepost heeft

Comment

Hij bedoelt dit http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=28676
                Canon 6D

Comment

Dank U ik had het weeral niet goed uitgelegd
                  mvg FrançoisVM
                  Canon 7D

Comment

ben gaan zien naar de foto hij is wel prachtig moet ik zeggen

Comment

Originally posted by frits01
                      ...dus ik dacht dat ik hier op de juiste plaats was maar precies niet
                      Dag Frits01,

Zou je het fijn vinden als ik van een camera -die volgens je eigen zeggen binnenkort gaat uitkomen, en die ik nog niet heb gezien, niets van weet en niet zelf het getest- zou roepen "Ja, zeker kopen frits" ?