Ik heb een tijd geleden dit berichtje al eens ingetikt, maar dan maar gewist omdat ik dacht:"Ik moet er maar leren op letten." Maar aangezien ik blijkbaar een steenezel ben en me wel 738 keer aan dezelfde steen stoot, toch een oproep hoe ik dit kan verhelpen.
Soms wordt de ISO omhoog geschroefd, maar jammer genoeg wordt die niet automatisch weer naar beneden geschroefd Met als gevolg dat ik dan bv. van een uitstapje thuis kom met allemaal ISO1600 foto's Om heel hard bij te vloeken...
Zijn er tips die jullie mij kunnen geven.
Is dit eigen aan Nikon D50 of blijft dit ook zo met andere modellen. Ideaal zou toch zijn dat je ISO automatisch terug op de laagste stand wordt gezet (ISO200 bij mij) als je toestel wordt aangeschakeld?
Ben ik dan de enige steenezel die zoiets tegenkomt
Soms wordt de ISO omhoog geschroefd, maar jammer genoeg wordt die niet automatisch weer naar beneden geschroefd Met als gevolg dat ik dan bv. van een uitstapje thuis kom met allemaal ISO1600 foto's Om heel hard bij te vloeken...
Zijn er tips die jullie mij kunnen geven.
Is dit eigen aan Nikon D50 of blijft dit ook zo met andere modellen. Ideaal zou toch zijn dat je ISO automatisch terug op de laagste stand wordt gezet (ISO200 bij mij) als je toestel wordt aangeschakeld?
Ben ik dan de enige steenezel die zoiets tegenkomt
Comment