Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

variatie op het D90 vs D300 topic

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: variatie op het D90 vs D300 topic

Oorspronkelijk geplaatst door mexicano Bekijk bericht
    Ik twijfel niet aan de beeldkwaliteit van de D90, maar als het er op aan komt is de D300 toch stukken sneller en robuuster
    Vroeger, toen sommige dieren nog spraken, heb ik met eend eend gereden, nu met een Volvo. De eend bracht me, net als mijn Volvo van A naar B maar het duurde iets langer. Ze had ook minder toeters en bellen. Nochtans had de eend ook zaken die de Volvo niet heeft. Zelfs op de D90 staat een zeer misplaatste toeter (of noem het een bel). Wie (shame on me) koopt er nu een reflex om videofilmpjes te maken?
    Als het voor het plezier is moet het daar bij blijven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roger V Bekijk bericht
      Wie (shame on me) koopt er nu een reflex om videofilmpjes te maken?
      Misschien niet met een D90, maar let eens op TV welke camera's journalisten gebruiken buiten de VS en EU,journalisten, die foto's en filmpjes moeten afleveren.
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

voor mijn zijn de sterke punten van een D300 (D200) ten opzichte van bv een D90(80)
        de betere afdichtingen tegen vocht en stof
        meer foto's per seconde (handig als je vooral actiefotografie doet zoals ik )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Patrick Bonte Bekijk bericht
          Hallo,

Overweeg om d90 of d300 aan te schaffen. Heeft er iemand ervaring met 3d tracking 11scherpstelpunten versus 51 scherpstelpunten m.b.t. het fotograferen van vogels in vlucht?

Dank voor het meegeven van jullie ervaringen.

Mvg,

R.S.
          Genomen met mijn D90

Nikon D7200 / 105mm f/2.8G AF-S VR Micro // Nikon AF-S Nikkor 200-500mm // Nikon AF-S DX Nikkor 16-80mm F2.8-4E ED VR //AF-S 10-24mm f/3.5-4.5 DX G ED//SB900 //
          http://fotoalbum.godderis.be

Comment

Zijn uw foto's op een roofvogelshow genomen of in de vrije natuur?

Comment

Zijn uw foto's op een roofvogelshow genomen of in de vrije natuur?
              Zelfs ik als complete leek en een volstrekt onbekende in dit type fotografie zie dat het beestje in beide foto's lederen lintjes aan zijn poten hangen heeft. Voor zover ik weet worden die daar niet mee geboren maar ik zeg het nog eens, ik ken niks van vogels

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brocot Bekijk bericht
                Genomen met mijn D90
                Ik vraag me af wat deze foto's moeten bewijzen? Dat de D90 met zijn middelste AF punt een zeer capabele camera is? Dat geloven de meesten onder ons nu ook wel denk ik

Edit: ondertussen gezien dat de OP een D90 gekocht heeft.

Comment

Working...
                X