Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Info over aanschaf 2detoestel?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Info over aanschaf 2detoestel?

Hallo,

Ik heb enkele weken geleden een canon 450 D gekocht.
    Nu ben ik al een paar keer foto's gaan nemen in Zolder op het circuit maar nu mijn vraag zou ik investeren in een iets zwaardere camera of beter in een betere lens.
    (70-200 canon)
    Ik ben maar een amateur maar toch doe ik dit ontzettend graag.
    En wat zou voor type zou ik dan beter kopen lens en of camera?
    Graag u mening aub.

Mvg.

Re: Info over aanschaf 2detoestel?

Als je de zoekfunctie gebruikt zal je hier omtrent wel wat info vinden.

De besten in deze klasse zijn:

canon 70-200 f2.8 of f4 met of zonder IS
    canon 100-400 IS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tunie Bekijk bericht
      Als je de zoekfunctie gebruikt zal je hier omtrent wel wat info vinden.

De besten in deze klasse zijn:

canon 70-200 f2.8 of f4 met of zonder IS
      canon 100-400 IS
      Misschien nog even aanvullen met de 70-300 IS USM, maar die heeft wel een relatief trage autofocus (in vergelijking met de L-lenzen.) Die is iets goedkoper als je IS wil...

Budget zal heel belangerijk zijn! Er zit redelijk wat verschil tussen de duurste en "minst dure" lens

greetz,
      www.fotopie.be
      Canon EOS 40D + BG | EFs 17-55 2.8 IS USM| 10-22 + 15-85mm IS + 70-300mm IS | EF 100mm f/2.8| EF 70-200 2.8/L | Giotto statief | 580Ex II - You know what a camera is? A mirror with memory.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Camogli Bekijk bericht
        zou ik investeren in een iets zwaardere camera of beter in een betere lens.
        Een andere camera gaat minder aan je resultaten veranderen dan een betere set lenzen.
        Bovendien: van camera veranderen kan je elke paar maanden; telkens er een nieuw model opduikt. Van een stel goeie lenzen heb je veel langer plezier, en ze verminderen op termijn veel minder in waarde dan een camera...
        Als je eenmaal een set goede lenzen hebt, en je loopt dan regelmatig tegen de grenzen van je camera aan, dan is het tijd om die te vervangen.
        "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Working...
        X