Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw toestel kopen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nieuw toestel kopen

Hallo iedereen,

Ik ben aan het zien om een nieuwe digi te kopen.
    Voorheen had ik een Fuijifilm finepix 5000, die heb ik een nacht buiten vergeten in mijn piste, met regen weer, dus de gevolgen zijn duidelijk, digi vol vocht en kapot..
    Ik was zo blij van dit toestel dat ik nog niet zo lang had , dat ik een 2de gekocht heb 2de hands deze x, het was een 5500. Die lijkt toch al een aardig leven gehad te hebben en ben niet meer blij van de kleuren, de flash dat 1 x op 3 werkt zodus wil ik mij een nieuwe aanschaffen en denk er nu zeker nooit meer aan om een 2de hands te kopen !
    Wat kunnen jullie mij aanbevelen? ik zoek iets in dezelfde aard, niet zwaarder , geen reflex want ik ben ver van professioneel. Maar toch iets dat deftig fotos kan geven.
    Altijd tevreden geweest over FUijifilm dus als ik daarin iets kan vinden, welke raden jullie mij aan ? De canon Eos lijkt me ook leuk , maar graag had ik wat info gehad en gedachten gewisseld van 'kenners'
    Alvast erg bedankt ,
    Cin

Re: Nieuw toestel kopen

Ik ben totaal geen kenner, maar ik kan je zeggen dat de eos een reflextoestel is. Ik hoor veel goeds over de bridge panasonic lumix (fz28), bij compact zijn de canon ixus modellen uitstekend. M'n vader heeft de nikon L100 en voor die prijs trekt dit zeer degelijke foto's (P90 is nog iets beter). Deze middag de canon powershot sx10 IS vast gehad en zag er zeer degelijk uit. Maar zoals ik zei: ik ben geen kenner, dus neem m'n woorden met een korreltje zout

Comment

Working...
    X