Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon roadmap gelekt?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nikon roadmap gelekt?

Oorspronkelijk geplaatst door hub2805 Bekijk bericht
    Een beetje teveel naar Firefox gekeken zeker
    Nee, 'k ben terug overgestapt naar IE8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
      Nee, 'k ben terug overgestapt naar IE8
      Ik bedoel den andere Firefox(met Clint Eastwood)
      Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

14 nieuwe lenzen in evenveel maanden; lijkt mij hoogst onwaarschijnlijk.
        Hier is een echte speculant aan het werk geweest.
        Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
          De langverwachte nieuwe 80-400 met AF-S en VRII - die zal verkopen als warme broodjes
          Greetz, Kariboe
          Die bestel ik me dadelijk. Zal alvast beginnen te sparen...
          Danny's Photosite

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
            14 nieuwe lenzen in evenveel maanden; lijkt mij hoogst onwaarschijnlijk.
            Hier is een echte speculant aan het werk geweest.
            We zullen het op 4 augustus weten wanneer de D3000 en D300s worden aangekondigd Als de specificaties kloppen (bv 2200 pixel RGB sensor voor de D300s, 7FPS in 14bit, Release mode toevoeging: Self-timer + M-up) en de AF-S DX 17-65/3.2-4 G VR mee wordt aangekondigd, is de geloofwaardigheid al net iets groter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door roadrunner Bekijk bericht
              Die bestel ik me dadelijk. Zal alvast beginnen te sparen...
              Dan spring ik ook maar op deze kar...

Comment

en staat daar ook nergens een 400 f5.6 lussen!
                als die evengoed geprijst zal zijn als het canon broertje dan weet ik wa er in huis komt
                nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
                  en staat daar ook nergens een 400 f5.6 lussen!
                  als die evengoed geprijst zal zijn als het canon broertje dan weet ik wa er in huis komt

Die staat er toch wel tussen? die 400 5.6 Q3/2010

vind de lijst nogal aan de lange kant. Denk wel dat er enkele lenzen extra nodig zijn bij nikon, maar wat gaan we allemaal met die 17-65 type lenzen doen.
                  Deze bestaan toch al redelijk wat, denk maar aan 17-55, 16-85, 18-55 ,18-70.

We zullen zien he begin augustus
                  Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
                  Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roland Cuypers Bekijk bericht
                    Dan spring ik ook maar op deze kar...

En ik spring mee zal druk worden op de kar
                    D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                    www.langenacker.nl

Comment

al maar gereed een 2de bestellen zeker
                      nikon stuff

Comment

Is het niet verstandiger om wat onafhankelijke testrapporten af te wachten
                        vooraleer over te gaan tot de aankoop van nieuwe lenzen en body's?
                        Herinner u het front- back- focus probleem bij de nikon 14 - 24 lenzen
                        Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dyafani Bekijk bericht
                          Is het niet verstandiger om wat onafhankelijke testrapporten af te wachten
                          vooraleer over te gaan tot de aankoop van nieuwe lenzen en body's?
                          Herinner u het front- back- focus probleem bij de nikon 14 - 24 lenzen
                          Ik ga de mijne toch al bestellen om de Roland en Noname voor te zijn. Indien de lens front- of backfocus heeft verkoop ik ze wel door aan één van die twee
                          Danny's Photosite

Comment

Welke kans acht u groter?

1. dat er een grappenmaker onder de aandacht wil komen
                            2. dat Nikon zijn commerciële en productieplannen voor de 2 komende jaar laat rondslingeren.

De draad op dpreview beweert intussen dat het fake is. http://forums.dpreview.com/forums/re...ssage=32353587

Natuurlijk zullen daar een paar dingen in staan die ook zullen uitkomen. Maar ieder van ons kan zo een paar dingen ook voorspellen (of ze copiëren van Thom Hogan) en als je er 20 aankondigd zullen er wel een paar bij zijn die realiteit worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pichayandege Bekijk bericht
                              Welke kans acht u groter?

1. dat er een grappenmaker onder de aandacht wil komen
                              2. dat Nikon zijn commerciële en productieplannen voor de 2 komende jaar laat rondslingeren.

De draad op dpreview beweert intussen dat het fake is. http://forums.dpreview.com/forums/re...ssage=32353587

Natuurlijk zullen daar een paar dingen in staan die ook zullen uitkomen. Maar ieder van ons kan zo een paar dingen ook voorspellen (of ze copiëren van Thom Hogan) en als je er 20 aankondigd zullen er wel een paar bij zijn die realiteit worden.
                              Dat is absoluut zeker mogelijk, en daar hou ik voor mezelf ook sterk rekening mee. Thom Hogan heeft ondertussen op zijn eigen site sommige specs als onwaarschijnlijk benoemd en het hele gerucht als fan fiction afgedaan, maar het blijft altijd populair om zo'n geruchten tegen te spreken. Maar het brengt wel leven in de brouwerij , zeker als je als ik thuis opgesloten zit met een verfborstel in de hand
                              Last edited by frank207be; 10 juli 2009, 14:09.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
                                maar het brengt wel leven in de brouwerij, zeker als je als ik thuis opgesloten zit met een verfborstel in de hand
                                Groot gelijk!
                                Danny's Photosite

Comment

Working...
                                X