Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon roadmap gelekt?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nikon roadmap gelekt?

Ofwel heeft er iemand veel tijd gehad om vanalles te verzinnen, ofwel is hier echt wel heel gevoelige info gelekt:

http://nikonrumors.com/2009/07/08/ni...ed-part-2.aspx

Als het waar is zie ik nog straffe verbeteringen op zowat alle vlakken

Re: Nikon roadmap gelekt?

zitten leuke lensjes tussen
    om te zwijgen van de camera's
    nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
      zitten leuke lensjes tussen
      om te zwijgen van de camera's
      Mogelijk slachtoffer van zo'n lek wordt de D300s. Velen zullen misshien willen wachten op de D400 met zijn extra 1EV gevoeligheid en DR dubbele belichting (DX sensor completely new design with maximized by increasing the sensitivity of more than 1 EV as “ultra-fast pixel register cache”, which allows to double the frame rate or increase dynamic range, including effective aid noise reduction with natural lodging details.)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
        Ofwel heeft er iemand veel tijd gehad om vanalles te verzinnen, ofwel is hier echt wel heel gevoelige info gelekt:

http://nikonrumors.com/2009/07/08/ni...ed-part-2.aspx

Als het waar is zie ik nog straffe verbeteringen op zowat alle vlakken

Ach ach waar is de tijd dat je een kleinbeeld spiegelreflex kon kopen,die na 10 jaar nog niet outdated was...

Walter
        D850

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
          Ach ach waar is de tijd dat je een kleinbeeld spiegelreflex kon kopen,die na 10 jaar nog niet outdated was...

Walter
          Alles gaat tegenwoordig wat sneller dan vroeger. Maar niemand is verplicht om mee te doen
          BD0497BE : Nikon body + glas
          www.RudyVerrijt.info

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JePe Bekijk bericht
            Alles gaat tegenwoordig wat sneller dan vroeger. Maar niemand is verplicht om mee te doen
            Toch zou de grootste upgrade aller tijden een hersenmodule/uitbreiding zijn waarbij je bliksemsnel geweldige composities kan detecteren, acties perfect timen, licht en lichtinval analyseren, telkens de exact juiste instelling kiezen en de beste poses uit mensen kunnen halen

Nog beter zou een module zijn waarbij je gewoon tevreden zou zijn met wat je hebt, maar dan stort de wereldeconomie in mekaar

Comment

Iemand heeft heel wat tijd besteed om dit allemaal te verzinnen...............
              [I]D4s-D500// Sigma 35mm fl/1.4 ART AFS 105mm f/2.8 VR micro/Tamron 24-70mm VC/ AFS 70-200mm VRII/200-500mm etc.etc.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Buster Bekijk bericht
                Iemand heeft heel wat tijd besteed om dit allemaal te verzinnen...............
                Da's altijd de allermakkelijkste reactie

Comment

Toch zou de grootste upgrade aller tijden een hersenmodule/uitbreiding zijn waarbij je bliksemsnel geweldige composities kan detecteren, acties perfect timen, licht en lichtinval analyseren, telkens de exact juiste instelling kiezen en de beste poses uit mensen kunnen halen

Nog beter zou een module zijn waarbij je gewoon tevreden zou zijn met wat je hebt, maar dan stort de wereldeconomie in mekaar
                  neeeeeee, dan kunnen we het niet meer op't materiaal steken
                  nikon stuff

Comment

AF-S Nikkor 120 to 450 mm f/4.5-5.6G ED VR
                    VR II for up to 4 stops, 82 mm thread filtrov, 1480 g, enhance contrast-detect AF-S mode
                    Als dit waar is... ze gaan het objectief niet snel genoeg kunnen produceren
                    De langverwachte nieuwe 80-400 met AF-S en VRII - die zal verkopen als warme broodjes
                    Greetz, Kariboe
                    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Q3/2010 time:
                      AF-S Nikkor 300 mm f/4G VR
                      Nikkor AF-S VR 400 mm f/5.6G
                      AF-S Nikkor 70 to 240 mm f/3.5-4.5G VR
                      AF-S Nikkor 105 mm f/2G DC
                      AF-S Nikkor 24 to 85 mm f/4G VR
                      AF-S DX Nikkor 60 to 95 mm f/2G VR
                      AF-S DX Nikkor 17-60 mm f/2.8G VR
                      Ooops, deze nog niet gezien...
                      Lijkt me toch wel teveel van het goede
                      Zal wel een creatieve grappenmaker geweest zijn...
                      Greetz, Kariboe
                      * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                      Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
                        Greetz, Kariboe
                        Er is al langer sprake van dat Nikon zichzelf zou overtreffen met een vloedgolf aan nieuwe objectieven

Uit: http://forums.dpreview.com/forums/re...ssage=32177957

I think some people will be shocked by how much Nikon is going to announce in a short period. While a lot of it could be said to be just modest updating, taken all together it's sounding like an impressive undertaking to me (at least if my sources are right).

Comment

Greetz, Kariboe
                          Er is al langer sprake van dat Nikon zichzelf zou overtreffen met een vloedgolf aan nieuwe objectieven

Uit: http://forums.dpreview.com/forums/re...ssage=32177957

I think some people will be shocked by how much Nikon is going to announce in a short period. While a lot of it could be said to be just modest updating, taken all together it's sounding like an impressive undertaking to me (at least if my sources are right).

Comment

Een beetje teveel naar Firefox gekeken zeker
                            Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Greetz, Kariboe

Ik krijg anders nu al een soort van fantoompijn ter hoogte van mijn portefeuille...

Walter
                              D850

Comment

Working...
                              X