Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jullie advies graag ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Jullie advies graag ...

Oorspronkelijk geplaatst door tsjoe007 Bekijk bericht
    Mmmm, ik meen me te herinneren dat de 450d dit niet heeft ?
    Ben je zeker dat hij AF IN het camerahuis heeft ?
    Ik ga nog eens even surfen ...
    En wat denk jij, 40d of D90 ? Pro's & contra's ?
    Thnx
    Jij verwart AF of autofocus met autofocusmotor. Canon heeft deze motor inderdaad niet in de camera maar in de lens. Nikon heeft bij bepaalde camera's nog zo'n motor in de camera (D90 en hoger) maar heeft ook lenzen met een autofocusmotor (AF-S lenzen) en lenzen zonder deze motor, bij de lagere Nikons (D40, 60, 5000) moet je dan handmatig focusen.... of een lens kopen met de autofocusmotor in de lens net zoals Canon.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
      maar ik denk dat elke "serieuze" dSLR die befaamde DoF knop heeft.
      Mijn 'serieuze' DSLR en zijn voorganger hebben zo'n knop en die heb ik tot een nuttiger funktie geprogrammeerd, dat geeft ook het 'relatieve' nut van zo'n knop aan.
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ik.niet Bekijk bericht
        Jij verwart AF of autofocus met autofocusmotor. Canon heeft deze motor inderdaad niet in de camera maar in de lens. Nikon heeft bij bepaalde camera's nog zo'n motor in de camera (D90 en hoger) maar heeft ook lenzen met een autofocusmotor (AF-S lenzen) en lenzen zonder deze motor, bij de lagere Nikons (D40, 60, 5000) moet je dan handmatig focusen.... of een lens kopen met de autofocusmotor in de lens net zoals Canon.
        Yep, sorry, dit is wat ik bedoelde, de autofocusMOTOR in de body.
        Bedankt.

Comment

Working...
        X