Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jullie advies graag ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Jullie advies graag ...

Zoals zovelen onder jullie heb ik het wat lastig om te kiezen uit zo'n enorm aanbod dslr's vandaar mijn "post".
    Ik werk al 2 jaar met een, naar mijn smaak, goede "bridge" de Panasonic FZ-18.
    Ik wilde de overstap naar dslr niet meteen maken en me eerst wat bekwamen met een toestel dat tussen de compact's en het serieuze materiaal gesitueerd was.
    En ik moet zeggen dat onder goede lichtomstandigheden de foto's erg goed zijn ivm een compact.
    Als het echter wat donkerder wordt zie je pas de tekortkomingen van dit type camera's.
    Dus wil ik de overstap naar een goede dslr overwegen.
    Dit zijn enkele combinaties die ik wel smaak :

1. Canon 450d body (€ 479) + Tamron 18-270mm Ca F/3.5-6.3 Di II VC LD iF ASPH Macro (Optical Stabilizer) voor Canon (€ 479)
    2. Canon 40d body (€649) + Tamron 18-270mm Ca F/3.5-6.3 Di II VC LD iF ASPH Macro (Optical Stabilizer) voor Canon (€ 479)
    3. Nikon D90 body (€ 707) + Tamron 18-270mm Ni F/3.5-6.3 Di II VC LD iF ASPH Macro (Optical Stabilizer) voor Nikon (€ 479)

Nog een aanbod in Makro België vanaf 01/07: Canon 450d + 18-55mm + tas (€ 649)
    Aanbod Makro Nederland vanaf 30/06: Canon 500d + 18-55 mm + tas (€ 649)

Benieuwd wat jullie er van vinden en uiteraard zijn ALLE suggesties welkom !
    Alvast bedankt !

Re: Jullie advies graag ...

Oorspronkelijk geplaatst door tsjoe007 Bekijk bericht
    Als het echter wat donkerder wordt zie je pas de tekortkomingen van dit type camera's.

Dit zijn enkele combinaties die ik wel smaak :

1. Canon 450d body (€ 479) + Tamron 18-270mm Ca F/3.5-6.3 Di II VC LD iF ASPH Macro (Optical Stabilizer) voor Canon (€ 479)
    2. Canon 40d body (€649) + Tamron 18-270mm Ca F/3.5-6.3 Di II VC LD iF ASPH Macro (Optical Stabilizer) voor Canon (€ 479)