Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

minolta x-700

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: minolta x-700

Oorspronkelijk geplaatst door antoine200 Bekijk bericht
    Mijn voorkeur gaat naar de oude reeks.
    De Dynax 9 is een geweldige camera, helaas heb ik door werkzaamheden deze camera nauwelijks kunnen gebruiken. Toen ik weer tijd kreeg voor de fotografie was het digitale tijdperk ingetreden.
    De Af prime lenzen heb ik wel goed kunnen verkopen.
    Ik heb nu nog alleen de AF 24-85 en de AF 75-300 en de 50mm macro (Sigma) voor de Dynax 9.

Van de oude serie heb ik nooit zooms gehad, vandaar dat ik nu liever met de oude serie werk.

mvg
    Antoine
    ik heb ook nog enkele van die minolta's een SR1 met opsteeklichtmeter en bovenop chiyoda kogaku,met objectief mc rokkor pf 1:1.4 - srT 100 / srT101 / srT 303b x700

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door koen1950 Bekijk bericht
      ik heb ook nog enkele van die minolta's een SR1 met opsteeklichtmeter en bovenop chiyoda kogaku,met objectief mc rokkor pf 1:1.4 - srT 100 / srT101 / srT 303b x700
      Goed bewaren, je krijgt er toch bijna niets voor terug.
      mvg
      Antoine

Comment

THX allemaal voor de vele reacties!! ik zal nog es eea overleggen met de verkoper, en of ie er nog es een fotootje bij heeft..en of alles goed werkt, want da´s wel een voorwaarde natuurlijk..

Comment

Sjinouck,

ben ook in het bezit van een X700 met 35-70 en 70-200 zoomlenzen, motor en bijhorende flitser.
          Interesse?

Gilles

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door antoine200 Bekijk bericht
            Goed bewaren, je krijgt er toch bijna niets voor terug.
            mvg
            Antoine
            Ja maar Antoine ik doe eigenlijk toch niets weg van mijn verzameling het is echt voor het hebben en verzamelen ik wel er geen geld uitslaan

Comment

Working...
            X