Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

welk nieuw compact fototoestel?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: welk nieuw compact fototoestel?

Ik denk dat het best is dat ik een NL model kies. Ik kan wel Engels maar ja, als het er in het Nederlands ook is voor maar enkele € meer, dan liever NL Eerst m'n S5600 verkocht krijgen

Comment

Ok, wou ik op die site waar je fototoestellen naast elkaar kon vergelijken die TZ7 eens ergelijken met de Canon Digital IXUS 100 IS maar beide toestellen staan niet in de lijst ...

Is de Canon Digital IXUS 100 IS ook een goed toestel of is de TZ7 beduidend beter???

Comment

Uw totaal onvoorspelbaar keuzegedrag, laat zéér te wensen over.
        Ik betreur nu al, uw toekomstige, pffff

veronique
        « Je suis venu vous dire que je m'en vais! »

Comment

Haha ja, kan ik wel begrijpen Maar ik wou gewoon eens zoeken naar die NL uitvoering van die TZ7 op Topdeals en klikte op compacte camera's en daar stond die Ixus mooi te blinken met de melding dat die OOK HD filpjes kan maken, en dat is eigenlijk één van de vereiste die m'n toekomstig toestel moet hebben ... Ik dacht dat die Lumix TZ7 één van de eerste (enige?) was die met HD filmpjes kon pronken

Oorspronkelijk geplaatst door Veronique Bekijk bericht
          Uw totaal onvoorspelbaar keuzegedrag, laat zéér te wensen over.
          Ik betreur nu al, uw toekomstige, pffff

veronique

Comment

Koeptdatochengenietervan, zou ik zeggen!

Comment

De Canon IXUS 100 IS is een vrouwencamera. Ik zou voor de TZ7 gaan.

Comment

ik heb me net de canon powershot SX 10 IS gekocht met beeldstabilisatie en 20 maal digitale zoom ,en 10 miljoen pixels ,kan ik ook nog eens extra mijne canon 430 ex flits erop zetten en de lens is 24 mm groothoek f 2.8 ,en met HD filmopname erin .

Ben zeer tevreden van mijn aankoop ,kost in pakket met 4 gb scandisk sd kaart en tas erbij bij konijn 385 € .

Groetjes

Ardesign
                Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

Comment

Okay, maar met de geslachtsoperatie erbij gerekend, komt de TS’boy, vééél duurder uit, ze'ne.

Comment

TZ6 is super!!! en is goedkoper dan de TZ7 die je had vermeld!

Tz7 filmt inderdaad in HD ,dat is het enigste verschil met de TZ6 dat dat niet in HD filmt. andere specs zijn hetzelfde

ik heb de TZ6 voor 340euro (excl geheugenkaart )

op de link onder men bericht staan pics met die camera getrokken ,ik ben supercontent van de tz6!
                    groetjes
                    http://www.bloggen.be/bg_digitaldream

Comment

Weet als je de Canon ixus 100 IS koopt dat je met een 3x lens zit tov een 12x bij de Panasonic. De TZ7 is best nog compact, compacter dan de TZ5. Voor de rest heb ik een review hier van de IXUS en hier eentje van de TZ7. Nog iets, beide toestellen hebben een "Scene Detection" in Auto modus wat wil zeggen dat ze herkennen wat je wil fotograferen zoals bvb, landschap, close-up, etc... Best makkelijk voor point & shoot fotografie en op de TZ7 werkt dit perfect. Het andere waar je eens moet naar kijken is in welk formaat de Canon / Panasonic hun HD filmpjes opnemen want ik neem aan dat je ze later nog wil overzetten naar pc of bekijken op TV. Ik neem daarom op in Motion JPEG met mijn TZ7 want AVCHD is niet zo makkelijk om over te zetten. Motion JPEG is wel mindere kwaliteit dan AVCHD.

Succes

Comment

Ja, maar de filmpjes kunnen toch worden geconverteerd worden, dus dat is dan geen probleem é

Comment

Working...
                        X