Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

welk nieuw compact fototoestel?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: welk nieuw compact fototoestel?

Ik wil maar zeggen, mijn bron is goedkoper

Mvg.

Comment

Ach soh, die 9€ verschil

.....maak ze dan tenminste bekend, uw bron!

maar is ze wel even zuiver als de mijne?

btw: triestig logo, pfffff.
      Last edited by Veronique; 10 juni 2009, 13:07.
      « Je suis venu vous dire que je m'en vais! »

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Veronique Bekijk bericht
        Ach soh, die 9€ verschil

Panasonic TZ7 met Engelse menu en handleiding
        Digitalstreet €318
        Nederlands Product:
        Direct Sale €319

In Duitsland:
        1A Digital € 306

Maar of ze zuiver zijn?....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Veronique Bekijk bericht
          Ach soh, die 9€ verschil

btw: triestig logo, pfffff.
          was één van de standaard logo's op dit forum

redcoon.be trouwens. staat er nu precies op voor 334€.

zeer scheef. prijzen die met de dag veranderen precies.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dominic Maertens Bekijk bericht
            ...redcoon.be trouwens. staat er nu precies op voor 334€.

zeer scheef. prijzen die met de dag veranderen precies.
            Neen staat er nog steeds op maar EU model....

Panasonic Lumix DMC-TZ7 zwart EU-Model €319.95

Comment

Daar koop ik niets, ze’ne, als ik dan al iets zou kopen, hé!
              Damned, tegenwoordig krijg ik alles, frustrerend is dat, pfffff
              « Je suis venu vous dire que je m'en vais! »

Comment

Ik heb eens gekeken op die site van directsale en daar heb je voor 30€ extra 5jaar garantie... Wat houdt dit dan juist in? Dat indien ik het toestel per ongeluk laat vallen of als ik op skivakantie ben, fototoestel in de binnenzak en erop val dat deze onder die extra garantie valt? Of hoe zit dat dan juist????

Comment

5 jaar garantie, wat heb je daar aan ? tegen dien tijd is je toestel hopeloos verouderd, is de crisis voorbij en dan ben je reeds aan een ander en beter toestel toe.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cigaloun Bekijk bericht
                    5 jaar garantie, wat heb je daar aan ? tegen dien tijd is je toestel hopeloos verouderd, is de crisis voorbij en dan ben je reeds aan een ander en beter toestel toe.
                    Ja ok, maar als hij dan stuk is door mijn eigen stommiteit dan krijg ik wel een nieuw in de plaats neem ik aan ... En aangezien op skivakantie een valpartij'tje niets ongewoon is ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fiestaboy'ke Bekijk bericht
                      Ja ok, maar als hij dan stuk is door mijn eigen stommiteit dan krijg ik wel een nieuw in de plaats neem ik aan ... En aangezien op skivakantie een valpartij'tje niets ongewoon is ...
                      Ohlaohla, zo gaat dat niet hoor ! Een garantie wordt verstrekt tegen verborgen gebreken en technische fouten : de fabrikant moet een vlekkeloos werkend toestel afleveren. Geraakt het toestel tijdens de garantieperiode defect dan zal het door de fabrikant (niet de winkel waar je het gekocht hebt) worden nagekeken en waar mogelijk hersteld.
                      Toestellen die door toedoen van de bediener (de fotograaf) defect geraken (door een val, beschadiging, ondeskundig gebruik, slijtage, ...) vallen buiten de garantie ! Maar in sommige gevallen moet je op de coulance van de fabrikant of winkel kunnen rekenen.
                      Is het toestel defect dan moet je het in de winkel terugbrengen, die het naar de fabrikant stuurt. Met een garantieperiode van 5 jaar heb je wel het "voordeel" dat de fabrikant het geen "jaren kan laten liggen" om het dan na de garantieperiode hersteld aan je terug te bezorgen ... met een rekening erbij !!!

Comment

verdorie, mss toch eens in 't stad gaan rondzien of ik zo geen winkel vindt die zulke dingen met "omnium" verkoopt... Een collega van mij koopt regelmatig elektronische dingen waarvan hij een "omnium" heeft

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fiestaboy'ke Bekijk bericht
                          verdorie, mss toch eens in 't stad gaan rondzien of ik zo geen winkel vindt die zulke dingen met "omnium" verkoopt... Een collega van mij koopt regelmatig elektronische dingen waarvan hij een "omnium" heeft
                          Probeer maar eens een verzekeringsmaatschappij te vinden die je camera wil verzekeren. En als je er een vindt, zal je je bont en blauw betalen ! Een kleine camera is te mobiel en kan vlug van plaats veranderen (in je tas, uit je tas, in de auto, in de linkerhand van een dief, ...) Er wordt met de "gestolen" camera's bijvoorbeeld veel fraude gepleegd bij verzekeringsmaatschappijen.

Comment

Ik ben eens even gaan kijken op de website van Directsale en het gaat hier om een verlenging van de fabrieksgarantie, dus dekt geen schade door eigen gebruik, laten vallen, diefstal, etc... Ik doe zelden 2 jaar met een toestel maar 'k ben misschien een uitzondering dus of je deze garantie wil nemen moet je zelf uitmaken .

P.s.1 Een gsm ter waarde van €450 kan je wel laten verzekeren voor €20/maand en dit omvat echter wel eigen schade, diefstal, etc... Je kan dit dan bvb doen voor een half jaar of zo.

P.s.2 Bij DigitalStreet staat hij aan €318. Daar heb ik zelf nog nooit gekocht maar dat is de laagste prijs dat ik gevonden heb.

P.s.3 Ik heb zelf de TZ7 en ben er zeer tevreden van. Ik heb ook de TZ5 gehad trouwens maar mijn voorkeur gaat uit naar de TZ7. De 12x zoom is super trouwens. Je kan ook opnemen in AVCHD (welk zeer goede kwaliteit is op HD Flatscreen tv) maar een moeilijker formaat om mee te werken op de pc. Daarom kan je ook opnemen in Motion JPEG (mov) welk dan weer makkelijk afspeelt op de pc en de kwaliteit is nog steeds heel goed te noemen. Let wel, motion JPEG wordt niet altijd ondersteund door media players op je HD tv. Het kan zijn dat je de filmpjes nog eerst dient te converteren (zoals ik moet doen). Maar dat gaan snel & makkelijk.

Als je nog info nodig hebt over de TZ7, shoot zou ik zeggen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cubalistic Bekijk bericht
                              P.s.2 Bij DigitalStreet staat hij aan €318. Daar heb ik zelf nog nooit gekocht maar dat is de laagste prijs dat ik gevonden heb.
                              héhé 299 € bij topdeals

Comment

@Gio. Inderdaad, 299 bij topdeals maar dan wel zonder nederlandstalige handleiding of menu dus import... Met nederlandstalige handleiding en menu kost hij daar ook 334 euro. Het is wat de TS als (taal)voorkeur heeft :-)

Comment

Working...
                                X