Hallo allemaal ik zit met een vraagje i.v.m. mijn nieuw aangekochte fototoestel, namelijk er staan veel talen op voor het menu maar geen nederlands talige. Nu was mijn vraag is er een mogelijkheid om die software ergens te gaan afhalen? Om die dan op mijn toestel te zetten waardoor ik dan een nederlands menu heb. Ik betwijfel of het zal gaan maar kan het altijd wel een keer hier vragen. Alvast bedankt op voorhand.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Help gevraagd bij mijn Panasonic TZ 6
Collapse
X
-
- 14 mei 2008
-
Labels: Geen
-
-
Re: Help gevraagd bij mijn Panasonic TZ 6
Denk persoonlijk niet dat zoiets kan.
Waar heb je het toestel gekocht? Is dat ergens waar men NL spreekt of op z'n minst verstaat?
Ja --> dan zou ik zeggen: neem contact op met de verkoper.
Nee --> pech gehad, vrees ik. 't Is toch niet allemaal in het Japans of Chinees, of wel?BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
-
Hallo allemaal ik zit met een vraagje i.v.m. mijn nieuw aangekochte fototoestel, namelijk er staan veel talen op voor het menu maar geen nederlands talige
Comment
-
Geen Nederlandstalig menu? Dat verwondert me, ik heb een TZ5 en daar staat Nederlandstalig tussen . . .There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Comment
-
Hallo,
Hier geen TZ6 een TZ5 en daar werkt het als volgt:
- toestel op opname zetten (mode maakt niet uit)
- ronde menu/set knop indrukken
- naar setup menu gaan
- daar vind je TAAL tussen en dan de juiste taal selecteren. En NL staat er bij de TZ5 tussen, dus zal dat bij de TZ6 ook zo wel zijn.
Succes ...
JajaVoorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com
Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!
Comment
-
- 14 mei 2008
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cubalistic Bekijk berichtGekocht bij Pixmania misschien? Daar staat soms in de kleine lettertjes nog wel eens dat NL niet aanwezig is als voorkeurtaal. Indien je die in een gewone winkel gekocht hebt en het stond er nergens bij, teruggaan.Nikon D70
Comment
-
-
- 14 mei 2008
-
Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk berichtHallo,
Hier geen TZ6 een TZ5 en daar werkt het als volgt:
- toestel op opname zetten (mode maakt niet uit)
- ronde menu/set knop indrukken
- naar setup menu gaan
- daar vind je TAAL tussen en dan de juiste taal selecteren. En NL staat er bij de TZ5 tussen, dus zal dat bij de TZ6 ook zo wel zijn.
Succes ...
JajaNikon D70
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door modelbouwertje Bekijk berichtNee hoor gekocht bij Digitalstreet.nl.Engelse Menu
Engelse Handleiding
Comment
-
- 14 mei 2008
-
Oorspronkelijk geplaatst door ik.niet Bekijk berichtOp de site van Digitalstreet.nl staat toch duidelijk voor de TZ6 zilver en de TZ6 zwart: Volgens mij toch een duidelijke aanwijzing dat er geen Nederlands menu op het toestel aanwezig is....Nikon D70
Comment
-
Comment
-
- 9 juni 2009
-
ik heb de TZ6 ook maar wel nederlands menu
Comment
-
Comment