Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bodemprijs Canon 450D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Bodemprijs Canon 450D

Oorspronkelijk geplaatst door RikH Bekijk bericht
    Deze "laagste prijs garantie" is enkel geldig als:
    1) de items moeten uit stock leverbaar zijn bij de lagere prijs
    2) het mag geen webshop zijn, maar een winkelprijs betreffen
    3) de winkel binnen een radius van xx kilometer ligt.
    1) Was leverbaar uit stock.
    2) Eldi heeft geen webshop.
    3) Eldi zal wel voldoende winkels hebben over heel vlaanderen om hieraan te voldoen.

Ik heb net eens met vandeborre gebeld.
    Je moet kunnen bewijzen de camera in de Eldi voor 399 euro staat.Een printscreen van hun folder is voldoende.Daarmee ga je dan naar de dichts bij gelegen Vandenborre en de filiaalhouder moet dan naar de aankoopdienst bellen.

Ze raden me aan om het zeker te proberen,blijkt dat Eldi het toestel niet meer kan nabestellen aan die prijs,zijn ze alsnog bereid bij Vandenborre om een aanpassing te doen van hun prijs.

Dus proberen maar!

mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hido Bekijk bericht
      in heel west-vlaanderen was blijkbaar maar 1 toestel beschikbaar, nml te ieper

de aanbieding staat niet in de folder en is niet aanwezig in de winkel,
      dus telt dat normaal niet bij vandeborre en consoorten ...
      Als ik gisteren dit bericht las op BD heb ik direct naar Eldi Wetteren gebeld.
      Ze wisten me te vertellen dat er nog 3 in gans vlaanderen beschikbaar waren.

- Ronse (heb ik dan gebeld maar was s'morgens verkocht)
      - Ieper ??
      - Waregem (is nu ook al weg)

mir
      De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hido Bekijk bericht
        in heel west-vlaanderen was blijkbaar maar 1 toestel beschikbaar, nml te ieper

de aanbieding staat niet in de folder en is niet aanwezig in de winkel,
        dus telt dat normaal niet bij vandeborre en consoorten ...
        U hebt het bij het rechte eind! Er is idd maar 1 te verkrijgen bij Eldi Ieper.
        Ook de Nikon voor 399€ zit er bijna door: in gans vlaanderen slechts nog 7 stuks te verkrijgen.

En om mij geen slecht gevoel te geven dat ik een goedkope 450D gemist heb, zet ik m'n zinnen dan maar volle bak op de 500D
        www.brunodyserinck.be
        https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

iemand al geprobeerd bij van den borre?
          iedereen heeft creatief talent, je moet het alleen weten te vinden.

Comment

de aanbieding staat op de website maar NIET in de folder

Comment

Jap, bij Vandenborre ook langsgeweest, is zelfde prijs als online. dus 629 euro
              www.brunodyserinck.be

Comment

met eldi prijs naar vandenborre:

eerst gebeld: " aja, geen probleem, als je kan voorleggen wat het elders kost kan da perfect"

een ritje van 20 minuten

"wablief, da ligt onder de aankoopprijs, nee da kunnen we niet doen, we kunnen maximum 60 euro van de prijs doen"

" ja maar aan de telefoon zei je.... maar?...."

discussie , discussie " we gaan u opbellen"

vandaag allesinds niemand aan de lijn meer gehad

ps vandenborre 450d stond voor de soldenperiode op 599, tijdens solden 629

pfff

weer een typisch voorbeeld van klanten lokken om dan tot de vaststelling te komen ter plaatse dat de superpromo "uitverkocht" is en je dan wat duurders aan te smeren

vooral razend op vandenborre met hun " laagste prijs garantie", denk er toch aan een mailtje te spenderen naar test aankoop of eender

al was het maar uit principe

zal dan maar mediamarkt worden morgen....
                Canon 70d - EF 50 mm 1,8 mk II- 18/135 IS - 55/250 IS - Xtra power - San Disc eXtreme III 32gb - Lowepro Slingshot 300 AW - Speedlite 430EXII

Comment

mijn man is bij 'vdb geweest, -ze gaan naar 'ik weet niet waar ' bellen om te vragen of ze aan die 'lage' prijs mogen verkopen. het zal dus niks worden???
                  Last edited by blackgirl; 3 juli 2009, 19:54.

Comment

Voor mij is de discussie afgelopen. Gezien digicamshop net 0,82 euro goedkoper was dan konijneberg (op dit moment) , en gezien het feit dat ik reeds vertrouwd ben met digicamshop, heb ik mij een Eos 500D met 8gig geheugenkaartje en bijhorende tas gekocht. Op een bepaald moment moet je de knoop doorhakken. Bij deze dus gedaan!

In principe morgen (vandaag) bij me thuis afgeleverd. Heb ik een lekker weekend om dit speeltje uit te testen ;-)
                    www.brunodyserinck.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
                      U hebt het bij het rechte eind! Er is idd maar 1 te verkrijgen bij Eldi Ieper.
                      Ook de Nikon voor 399€ zit er bijna door: in gans vlaanderen slechts nog 7 stuks te verkrijgen.

En om mij geen slecht gevoel te geven dat ik een goedkope 450D gemist heb, zet ik m'n zinnen dan maar volle bak op de 500D
                      Een collega van mij is naar de Eldi in Hasselt geweest voor die 450D. Natuurlijk was er geen op voorraad, maar ze hebben er gewoon een nieuwe besteld.

Je kan dus perfect bij de Eldi eentje gaan bestellen aan die prijs. Je zal wel even moeten wachten tot hij geleverd wordt dan.

Comment

mijn man is er gisteren een gaan bestellen , ze hebben gezegd dat ze niet meer leverbaar zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blackgirl Bekijk bericht
                          mijn man is er gisteren een gaan bestellen , ze hebben gezegd dat ze niet meer leverbaar zijn.
                          hier idem....
                          Canon 70d - EF 50 mm 1,8 mk II- 18/135 IS - 55/250 IS - Xtra power - San Disc eXtreme III 32gb - Lowepro Slingshot 300 AW - Speedlite 430EXII

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door harryballector Bekijk bericht
                            hier idem....
                            ale, dat ze niet meer konden bij besteld worden he

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Claes Bekijk bericht
                              Een collega van mij is naar de Eldi in Hasselt geweest voor die 450D. Natuurlijk was er geen op voorraad, maar ze hebben er gewoon een nieuwe besteld.

Je kan dus perfect bij de Eldi eentje gaan bestellen aan die prijs. Je zal wel even moeten wachten tot hij geleverd wordt dan.

Eldi, gisteren: winkelstock: 1 in Ieper. Centraal magazijn: 0! En de prijs in hun systeem was niet 399 euro, maar dan wel 499 euro! Het is 399 euro voor de Nikon!
                              www.brunodyserinck.be

Comment

Op site van Eldi stond hij nochtans wel aan 399. Stond, want hij is vandaag niet meer te vinden op de site.

Ik ben benieuwd of mijn collega zijn 450D ooit gaat krijgen van Eldi.

Comment

Working...
                                X