Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

LX3 (vs. G10)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: LX3 (vs. G10)

Oorspronkelijk geplaatst door Veronique Bekijk bericht
    ... of die rode button springt eraf en is onvindbaar, na de val!! .

... dan sta je daar
    Ik was vorige week bij een actie dag van camera express en daar verkochten ze de titanium uit voering voor 600€ als actie prijs
    Maarja ik had net een gebruikte zwarte
    En die rode stip kun je los kopen ,je kunt zelfs een zwart leica logo kopen (voor de mensen die incognito willen lopen met een leica)
    Zit nog wel tedenken aan zoiets

zijn zo schattig

Comment

Ik heb er zo eentje, maar wel het bloedrode bloedmooie, lederen modelleken (custom shop)
      « Je suis venu vous dire que je m'en vais! »

Comment

Ik heb er zo eentje, maar wel het bloedrode bloedmooie, lederen modelleken (custom shop)
        Heb je daar een linkje van (custom shop) ?

Comment

Nieje, was cado'ken, met mijnen "echte" naam op/in gegraveerd!
          Dus: VIP maar ook TS

Comment

De LX3 zit bij mijn standaarduitrusting als ik van huis ga.
            Een supercamera waar je nooit spijt van krijgt met ongekende mogelijkheden
            http://forum.belgiumdigital.com/f9/l...x3-256352.html

Niet twijfelen, gewoon voor de LX3 gaan.

Gr Kees
            Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

Andere leuke dingetjes die op een LX3 passen
              Update on the previous D-Lux 4 post: Leica informed me that the D-Lux 4 model is not discontinued and the reported back-order situation is caused by high demand. New shipment is expected any moment (right now Amazon has the DL4 in stock through a third party). No related posts.

Ik heb vandaag deze gekocht

Ik heb nog een B&W pol filter liggen en een Wcon 0.8 met deze maat en die passen dan

Comment

Ik bekijk het zo een beetje.

24-70 is nu eenmaal de meest gebruikte algemene zoom-optiek bij Dslr’s
                24-70 F2.8 is niet goedkoop in Dslr land en vrij zwaar + robuust!

Hier gaat het dan wel om een 24-60 equiv, okay iets minder m&m, maar wel een:

• LEICA DC VARIO-SUMMICRON
                • F2.0 - F2.8
                • 8 elements in 6 groups
                • 4 Aspherical Lenses / 4 Aspherical surfaces)

weegt niets en steeds op zak en paraat ......

+ de Raw output is gewoon s(k)itterend te noemen.

Waarom zou je hem niet kopen, deze vlegel?
                ….. awel ….. ik weet het, na al die maanden, nog steeds niet en ik ben nochtans geen makkie, op hardware gebied.
                But this Panastonish LX3 excell’s and blows one away every day!!

Héhé, en dat rijmt nog ook

veronique

Comment

Ik bekijk het zo een beetje.

24-70 is nu eenmaal de meest gebruikte algemene zoom-optiek bij Dslr’s
                  24-70 F2.8 is niet goedkoop in Dslr land en vrij zwaar + robuust!

Hier gaat het dan wel om een 24-60 equiv, okay iets minder m&m, maar wel een:

• LEICA DC VARIO-SUMMICRON
                  • F2.0 - F2.8
                  • 8 elements in 6 groups
                  • 4 Aspherical Lenses / 4 Aspherical surfaces)

weegt niets en steeds op zak en paraat ......

+ de Raw output is gewoon s(k)itterend te noemen.

Waarom zou je hem niet kopen, deze vlegel?
                  ….. awel ….. ik weet het, na al die maanden, nog steeds niet en ik ben nochtans geen makkie, op hardware gebied.
                  But this Panastonish LX3 excell’s and blows one away every day!!

Héhé, en dat rijmt nog ook

veronique
                  je hebt me overtuigd. Ik gooi mijn G10 de deur uit en ik ga ook voor de LX3
                  D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ViewFinder Bekijk bericht
                    Voor een """bescheiden""" meerprijsje kun je de eigenaar worden van een LEICA D-LUX 4 in titanium uitvoering.
                    http://www.popflash.com/index.php?p=...=3527&parent=0
                    Ik heb mezelf net een 'folieke' gegund en deze besteld, de kleine is weer even content

Ben eens nieuwsgierig ...

Comment

Voila de bestelling is geplaatst.

Ik heb zo eens gekeken naar die accessoires, maar is het echt nodig om met filters te gaan werken op zo'n compactje?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
                        Ik heb mezelf net een 'folieke' gegund en deze besteld, de kleine is weer even content

Ben eens nieuwsgierig ...
                        Ik hou het bij de gewone zwarte versie denk ik, die heb ik gevonden voor 639€
                        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                          Ik hou het bij de gewone zwarte versie denk ik, die heb ik gevonden voor 639€
                          In de UK kost die 100€ minder (499pond incl verzenden)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door superduc Bekijk bericht
                            In de UK kost die 100€ minder (499pond incl verzenden)
                            Linkje aub?
                            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                              Ik hou het bij de gewone zwarte versie denk ik, die heb ik gevonden voo00 euro r 639€
                              Bij Kamera-express, betaalde ik inc verzending 759 voor de 'Titanium' (een pak goedkoper dan alle anderen, Konijn bijna € 900 ), toch een collector's item ..

Comment

Leve de folie'kes, zekers van deze aard!

Volgens mij de ware zin van het leven .... folie'kes doen

Comment

Working...
                                X