Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Hama - Perfect accessory for mobile phone, tablet, TV, notebook or pc
Dien tool is al ergens aangehaald in de loop van dit topic
Was 2 weken levertijd, en waarschijnlijk niet straf genoeg om het los te krijgen
@ Roadrunner: misschien vanaf nu een beetje vaseline op de schroefdraad doen vor ge ze in elkaar draait..... of hebt ge al een abonnement bij die gasten met hun draaibank
Nikon D7000 * Nikon AF-S 18-200 IF-ED VR DX * Nikon SB-600 Flitser * Nog wa frutsel
Ik heb beroepsmatig te maken met aggressieven zuren,
waardoor zelfs RVS A4 nog gaat roesten, maar ook op elkaar
gaat in vreten.
Voorkomen is beter dan genezen, smeer er VAN TE VOREN
een heel klein beetje vet op, desnoods (zuurvrije) vaseline.
Als ie dan nog op elkaar invreet, heb je zelf de ring er
scheef op gedraaid.
En slaan met een lepel of wat dan ook helpt ook geen ...
Hier is die ringentopic weeral Die blijft me m'n leven lang achtervolgen...
PS:Wist eerst niet wie je was....nu wel.De groeten aan Kortriek van mij
Er mag toch nog gelachen worden op BD zekers !!!! De fut is er hier een beetje uit , er moet aan gewerkt worden .
Binnen kort eens afspeken in Brx. RR! , tijdens de kerst zou het moeten lukken?
[QUOTE=xiii]Er mag toch nog gelachen worden op BD zekers !!!! De fut is er hier een beetje uit , er moet aan gewerkt worden .
QUOTE]
En of....
Zouden die anciens niet eens veranderen van gedacht en opnieuw regelmatig hun ding doen op BD ? Dan zou het niet alleen opnieuw plezant worden maar zou de kwaliteit opnieuw wat stijgen. Nu met de kerstdagen in het zicht......
Zouden die anciens niet eens veranderen van gedacht en opnieuw regelmatig hun ding doen op BD ? Dan zou het niet alleen opnieuw plezant worden maar zou de kwaliteit opnieuw wat stijgen. Nu met de kerstdagen in het zicht......
Ik heb anders niet te klagen hier, gewoon je plaatjes schieten en niet zeuren dan komt de rest vanzelf wel.
Ben wel blij dat enkele "oude bekenden" weer hun neus aan het raam hebben gestoken.
jeezes, wat een herinneringen komen er met deze onsterfelijke topic weer naar boven .. hoe we met het zoeken van een oplossing ons platgelachen hebben .. 'k krijg terug tranen in m'n ogen van't lachen
Comment