Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

IK ZIT WEER VAST... HULP GEVRAAGD!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Pak maar een king size Yale-slot!

    Comment


    • Originally posted by Koen_vervoort
      Kunnen we op deze thread geen slotje stemmen? Al was het maar om de paashaas te beschermen en zo...
      Mijn naam is haas,want ik heb hem verdorie niet naar boven gehaald.En de vorige keer ook niet.

      Maar de keer daarvoor beken ik schuld...
      Danny's Photosite

      Comment


      • Hallo allemaal,

        Sorrie dat ik deze topic weer naar voren haal, maar ik kwam volgende tool tegen bij Hama en dacht meteen aan Roadrunner

        Hama - Perfect accessory for mobile phone, tablet, TV, notebook or pc


        Het komt misschien wat laat, maar ik vond het toch nog de moeite waard om dit te vermelden. Je weet immers maar nooit waar het goed voor kan zijn

        Scheelt een horloge maker ook weer kopzorgen.

        P.s. Mocht ik mensen voor het hoofd stoten met het oprakelen van dit topic, dat is niet mijn bedoeling !






        Met de groeten van Stanley !

        Albumpies

        Canon Stuff

        Comment


        • Originally posted by smhdlb

          ik kwam volgende tool tegen bij Hama en dacht meteen aan Roadrunner

          Hama - Perfect accessory for mobile phone, tablet, TV, notebook or pc

          Dien tool is al ergens aangehaald in de loop van dit topic

          Was 2 weken levertijd, en waarschijnlijk niet straf genoeg om het los te krijgen

          @ Roadrunner: misschien vanaf nu een beetje vaseline op de schroefdraad doen vor ge ze in elkaar draait..... of hebt ge al een abonnement bij die gasten met hun draaibank
          Nikon D7000 * Nikon AF-S 18-200 IF-ED VR DX * Nikon SB-600 Flitser * Nog wa frutsel

          Comment


          • Ik heb beroepsmatig te maken met aggressieven zuren,
            waardoor zelfs RVS A4 nog gaat roesten, maar ook op elkaar
            gaat in vreten.

            Voorkomen is beter dan genezen, smeer er VAN TE VOREN
            een heel klein beetje vet op, desnoods (zuurvrije) vaseline.
            Als ie dan nog op elkaar invreet, heb je zelf de ring er
            scheef op gedraaid.

            En slaan met een lepel of wat dan ook helpt ook geen ...

            gr,
            reinier

            Comment


            • Re: IK ZIT WEER VAST... HULP GEVRAAGD!!

              Niks nieuws onder de zon....Bij FM kunnen ze zich ook klaarmaken voor een laaaaaaaaaaange post

              Comment


              • Re: IK ZIT WEER VAST... HULP GEVRAAGD!! Opgelost

                Dit is de oplossing RR.



                .....Dyslexie.......

                Comment


                • Re: IK ZIT WEER VAST... HULP GEVRAAGD!!

                  Hier is die ringentopic weeral Die blijft me m'n leven lang achtervolgen...

                  PS:Wist eerst niet wie je was....nu wel.De groeten aan Kortriek van mij
                  Danny's Photosite

                  Comment


                  • Re: IK ZIT WEER VAST... HULP GEVRAAGD!!

                    Oorspronkelijk geplaatst door roadrunner
                    Hier is die ringentopic weeral Die blijft me m'n leven lang achtervolgen...

                    PS:Wist eerst niet wie je was....nu wel.De groeten aan Kortriek van mij
                    Er mag toch nog gelachen worden op BD zekers !!!! De fut is er hier een beetje uit , er moet aan gewerkt worden .
                    Binnen kort eens afspeken in Brx. RR! , tijdens de kerst zou het moeten lukken?
                    .....Dyslexie.......

                    Comment


                    • Re: IK ZIT WEER VAST... HULP GEVRAAGD!!

                      [QUOTE=xiii]Er mag toch nog gelachen worden op BD zekers !!!! De fut is er hier een beetje uit , er moet aan gewerkt worden .
                      QUOTE]

                      En of....
                      Zouden die anciens niet eens veranderen van gedacht en opnieuw regelmatig hun ding doen op BD ? Dan zou het niet alleen opnieuw plezant worden maar zou de kwaliteit opnieuw wat stijgen. Nu met de kerstdagen in het zicht......
                      Luc
                      BD0174BE

                      Comment


                      • Re: IK ZIT WEER VAST... HULP GEVRAAGD!!

                        Zouden die anciens niet eens veranderen van gedacht en opnieuw regelmatig hun ding doen op BD ? Dan zou het niet alleen opnieuw plezant worden maar zou de kwaliteit opnieuw wat stijgen. Nu met de kerstdagen in het zicht......
                        Ik heb anders niet te klagen hier, gewoon je plaatjes schieten en niet zeuren dan komt de rest vanzelf wel.
                        Ben wel blij dat enkele "oude bekenden" weer hun neus aan het raam hebben gestoken.
                        Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                        Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                        Comment


                        • Re: IK ZIT WEER VAST... HULP GEVRAAGD!!

                          jeezes, wat een herinneringen komen er met deze onsterfelijke topic weer naar boven .. hoe we met het zoeken van een oplossing ons platgelachen hebben .. 'k krijg terug tranen in m'n ogen van't lachen

                          Comment

                          Working...
                          X