Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
@ Sonyke: pardon,het is weekend en dan moet ge me Mijnheer de Bietekwiet noemen ('k heb immers in 't weekend mijn goed kostuum steeds aan).
En tot morgen zeker op de vergadering voor de shooting.Ben eens benieuwd.Veel fatsoenlijke praat gaat daar ook niet verkocht worden denk (lees "hoop") ik.
Oei,wat doet die topic hier plots??? Ja,ze zijn nog steeds los en ja,zulke topics kom je inderdaad tegenwoordig te weinig tegen op BD (niet omdat het nen topic was die ik gestart heb want een goede topic maak je allen te samen.Dat kan je alleen niet).Ik zal de fotookes terugzetten want ik had ze verwijderd.
Er wordt ook weinig gereageerd.Het is allemaal wat oppervlakkiger geworden en soms zelfs wat bitsiger.Meer volk op BD zeker en daar is niks op tegen,maar ik vind het zelf ook wel spijtig.En waarschijnlijk is mijn inspiratie ook wat minder geweest de laatste tijd.
Hulp gevraagd!Ik zit vast met mijne voet in de lavabo en heb al geroepen en geroepen maar er reageert blijkbaar geen mens.Mijn enige hoop is mijn camera die ik gelukkig steeds bij me heb en jullie op BD.Hoe geraak ik los? Moest de foto niet duidelijk genoeg zijn,het is mijnen kleinen teen die vastzit.
Da's niet zo erg...
Je kan nog fotograferen ondertussen...
Wacht tot na de feestdagen en bel dan om een loodgieter en die zal je teentje wel vrijmaken.
Ondertussen Prettige feesten...
wat wij meestal doen als er iemand gekneld zit, zonder open wondes, is de bus bruine zeep boven halen (en da's geen mop)....
probleem is dat gij tot hier moet geraken, en probeer maar eens uw schoen aan te trekken met diene 'poembak" aan uwe poot...
Stef
tja,ik zit ermee en tot in Zaventem geraken tot bij jou zal een ander affaire zijn!Nu ik kan onder die lavabo wel een skate van ons Silke monteren en dan ben ik al wat mobieler
Originally posted by mic
Da's niet zo erg...
Je kan nog fotograferen ondertussen...
Wacht tot na de feestdagen en bel dan om een loodgieter en die zal je teentje wel vrijmaken.
Ondertussen Prettige feesten...
Gij geeft ne mens ook wel echt veel moed hé Mic.Wachten tot na de feestdagen...en als ik dan te veel eet zwelt mijne kleinen teen en zit ik nog vaster En beste wensen Mic,voor het nieuwe jaar!
Oeijeoei Hombre !! Dat wordt een rampenfase buiten categorie. Doe ons dat niet aan ! Straks ligt hier heel de Kempen plat.
Ik zie het al gebeuren dieje zet dat spul aan kan dat niet goed houden en danst met dieje pompbak zijn straat uit.
Met een beetje chance voor ons houden ze hem als spookspringer tegen op de E34.
Ik vraag me af hoe die uit zijne boom geraakt is.
Originally posted by Jochen
Zeg Roadrunner... waar dat gij allemaal over zaagt!
Ik zit vast op mijn werk (moet werken, kan niet naar huis)! En vanavond misschien hier nog ingesneeuwd ook!
Ik zou geld geven om thuis met mijn teen in de lavabo te mogen zitten!
Wat zeg je nu,Jochen,als ik uwen teen bij u thuis in de lavabo kom duwen krijg ik daar geld voor?????Waar woont ge???Om welk uur moet ik daar zijn???En hoeveel betaal je me????En dan het belangrijkste:als jij dan tenslotte vastzit met je teen in de lavabo,is je vrouwke dan ook thuis
Comment