Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

IK ZIT WEER VAST... HULP GEVRAAGD!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Originally posted by Sonyke
    Heb ik wat gemist ?
    Neen,slaap gerust verder....
    Danny's Photosite

    Comment


    • Originally posted by roadrunner
      Originally posted by Sonyke
      Heb ik wat gemist ?
      Neen,slaap gerust verder....
      bietekwiet

      Comment


      • @ Sonyke: pardon,het is weekend en dan moet ge me Mijnheer de Bietekwiet noemen ('k heb immers in 't weekend mijn goed kostuum steeds aan).
        En tot morgen zeker op de vergadering voor de shooting.Ben eens benieuwd.Veel fatsoenlijke praat gaat daar ook niet verkocht worden denk (lees "hoop") ik.
        Danny's Photosite

        Comment


        • Zijn ze nog steeds los?

          Zo'n topics kom je jammer genoeg te weinig tegen
          Canon EOS 5D mkII + EF 24-105mm f/4 L IS USM + EF 70-300 f/4-5.6 DO IS USM
          Fujifilm X-E1 + XF18-55mmF2.8-4 R LM OIS

          Comment


          • Oei,wat doet die topic hier plots??? Ja,ze zijn nog steeds los en ja,zulke topics kom je inderdaad tegenwoordig te weinig tegen op BD (niet omdat het nen topic was die ik gestart heb want een goede topic maak je allen te samen.Dat kan je alleen niet).Ik zal de fotookes terugzetten want ik had ze verwijderd.

            Er wordt ook weinig gereageerd.Het is allemaal wat oppervlakkiger geworden en soms zelfs wat bitsiger.Meer volk op BD zeker en daar is niks op tegen,maar ik vind het zelf ook wel spijtig.En waarschijnlijk is mijn inspiratie ook wat minder geweest de laatste tijd.

            Danny's Photosite

            Comment


            • Hulp gevraagd!Ik zit vast met mijne voet in de lavabo en heb al geroepen en geroepen maar er reageert blijkbaar geen mens.Mijn enige hoop is mijn camera die ik gelukkig steeds bij me heb en jullie op BD.Hoe geraak ik los? Moest de foto niet duidelijk genoeg zijn,het is mijnen kleinen teen die vastzit.


              Danny's Photosite

              Comment


              • Doeme Danny...

                hoe hebt ge dat weer kunnen voor mekaar krijgen??

                wat wij meestal doen als er iemand gekneld zit, zonder open wondes, is de bus bruine zeep boven halen (en da's geen mop)....

                probleem is dat gij tot hier moet geraken, en probeer maar eens uw schoen aan te trekken met diene 'poembak" aan uwe poot...

                Stef

                Comment


                • Da's niet zo erg...
                  Je kan nog fotograferen ondertussen...
                  Wacht tot na de feestdagen en bel dan om een loodgieter en die zal je teentje wel vrijmaken.
                  Ondertussen Prettige feesten...

                  Comment


                  • Originally posted by Stef
                    Doeme Danny...

                    hoe hebt ge dat weer kunnen voor mekaar krijgen??

                    wat wij meestal doen als er iemand gekneld zit, zonder open wondes, is de bus bruine zeep boven halen (en da's geen mop)....

                    probleem is dat gij tot hier moet geraken, en probeer maar eens uw schoen aan te trekken met diene 'poembak" aan uwe poot...

                    Stef
                    tja,ik zit ermee en tot in Zaventem geraken tot bij jou zal een ander affaire zijn!Nu ik kan onder die lavabo wel een skate van ons Silke monteren en dan ben ik al wat mobieler
                    Danny's Photosite

                    Comment


                    • Originally posted by mic
                      Da's niet zo erg...
                      Je kan nog fotograferen ondertussen...
                      Wacht tot na de feestdagen en bel dan om een loodgieter en die zal je teentje wel vrijmaken.
                      Ondertussen Prettige feesten...
                      Gij geeft ne mens ook wel echt veel moed hé Mic.Wachten tot na de feestdagen...en als ik dan te veel eet zwelt mijne kleinen teen en zit ik nog vaster En beste wensen Mic,voor het nieuwe jaar!
                      Danny's Photosite

                      Comment


                      • Ik stel voor dat je het volgende tooltje even gebruikt:





                        Succes!

                        Hombre

                        Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                        Comment


                        • Originally posted by Hombre
                          Ik stel voor dat je het volgende tooltje even gebruikt:





                          Succes!


                          Zeg,een beetje medelijden met mijn voet kan ook hé.En die lavabo heeft geld gekost en moet liefst in 1 stuk blijven.Nen breekhamer zeg
                          Danny's Photosite

                          Comment


                          • Zeg Roadrunner... waar dat gij allemaal over zaagt!

                            Ik zit vast op mijn werk (moet werken, kan niet naar huis)! En vanavond misschien hier nog ingesneeuwd ook!

                            Ik zou geld geven om thuis met mijn teen in de lavabo te mogen zitten!

                            http://www.theafricabug.com

                            Comment


                            • Oeijeoei Hombre !! Dat wordt een rampenfase buiten categorie. Doe ons dat niet aan ! Straks ligt hier heel de Kempen plat.
                              Ik zie het al gebeuren dieje zet dat spul aan kan dat niet goed houden en danst met dieje pompbak zijn straat uit.
                              Met een beetje chance voor ons houden ze hem als spookspringer tegen op de E34.
                              Ik vraag me af hoe die uit zijne boom geraakt is.

                              Comment


                              • Originally posted by Jochen
                                Zeg Roadrunner... waar dat gij allemaal over zaagt!

                                Ik zit vast op mijn werk (moet werken, kan niet naar huis)! En vanavond misschien hier nog ingesneeuwd ook!

                                Ik zou geld geven om thuis met mijn teen in de lavabo te mogen zitten!


                                Wat zeg je nu,Jochen,als ik uwen teen bij u thuis in de lavabo kom duwen krijg ik daar geld voor?????Waar woont ge???Om welk uur moet ik daar zijn???En hoeveel betaal je me????En dan het belangrijkste:als jij dan tenslotte vastzit met je teen in de lavabo,is je vrouwke dan ook thuis
                                Danny's Photosite

                                Comment

                                Working...
                                X