Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

scroll wieltje d50 werkt niet meer?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• scroll wieltje d50 werkt niet meer?

Ik heb een D50, nooit problemen mee gehad tot op heden... Pas nog 1500 foto's mee genomen tijdens 3 weken vakantie... Nu haal ik hem terug boven na een paar daagskes en gaat ineens het scroll wiel niet meer? Kan je dat ergens locken ofzo zonder ik het weet :s

Ik kan mij wel herinneren dat ik hem 1x vanaf ongeveer 80cm boven de grond heb laten vallen. Hij zat wel in de zak toen (lowepro slingshot 100AW) dus "normaal gezien" zou het daar ni aan kunnen liggen, denk ik? het rare is dat élk knopke werkt, echt elk... zelfs het focus lock knopje dat 1cm naast die rotate dial staat. het moet dan toch écht dikke toeval zijn dat juist enkel dat wieltje geraakt is :\

Moest het daar wel door zijn, zou't wel serieus klote zijn laat ik hem in al die maanden 2x vallen, 1e x was men kitlens kapot en nu dan men scroll wheel :x

hopelijk iemand met hulp/info? Heb nog wel garantie mja zelf gemaakte schade repareren ze toch niet zonder kosten...
    Last edited by zjerre; 30 april 2009, 15:57.
    Nikon D7100 - Nikkor 50mm 1.8 - Nikkor 18-200 VR I - Tokina 12-24 - Samyang 8mm - SB700

Re: scroll wieltje d50 werkt niet meer?

zowiezo naar de winkel gaan dan he
    of het door het vallen is of niet, geen idee maar ik zou het alleszinds niet vermelden in de winkel...
    No rules. Great shots.
    -

Comment

kan je het wieltje niet verdraaien ? of draait het wel, maar past het de instellingen niet aan ?

batterij eens verwijderen en eens kijken of er in de handleiding iets staat van een "reset" ofzo.

D50 is waarschijnlijk uit garantie ... en de herstelkosten gaan waarschijnlijk niet meevallen

sterkte zou ik zeggen,
      TravelToy
      www.christian-bailleul.be | Blog

Comment

scroll wieltje draait nog perfect zoals het altijd al heeft gedaan. ik heb nog wel garantie (5j ofzo via vandenborre) want heb hem pas nog binnen gebracht voor nazicht enz.

reset, batt verwijderen, grip eronder uit en één batt erin, objectieven eens af halen en terug op zetten allemaal al gedaan...

word weer winkel denk ik maar ga dus niet vermelden dat hij gevallen is. ik kan me echt echt niet inbeelden dat een gewone val uit uw handen wnnr hij in een zak zit uw scroll wiel kan beschadigen en al de rest zou dan nog wel wekern :s
        Nikon D7100 - Nikkor 50mm 1.8 - Nikkor 18-200 VR I - Tokina 12-24 - Samyang 8mm - SB700

Comment

niemand die hier iets meer over weet? ik ga morgen toch maar eens langs de winkel gaan :x

Comment

Working...
          X