Ik heb een D50, nooit problemen mee gehad tot op heden... Pas nog 1500 foto's mee genomen tijdens 3 weken vakantie... Nu haal ik hem terug boven na een paar daagskes en gaat ineens het scroll wiel niet meer? Kan je dat ergens locken ofzo zonder ik het weet :s
Ik kan mij wel herinneren dat ik hem 1x vanaf ongeveer 80cm boven de grond heb laten vallen. Hij zat wel in de zak toen (lowepro slingshot 100AW) dus "normaal gezien" zou het daar ni aan kunnen liggen, denk ik? het rare is dat élk knopke werkt, echt elk... zelfs het focus lock knopje dat 1cm naast die rotate dial staat. het moet dan toch écht dikke toeval zijn dat juist enkel dat wieltje geraakt is :\
Moest het daar wel door zijn, zou't wel serieus klote zijn
laat ik hem in al die maanden 2x vallen, 1e x was men kitlens kapot en nu dan men scroll wheel :x
hopelijk iemand met hulp/info? Heb nog wel garantie mja zelf gemaakte schade repareren ze toch niet zonder kosten...
Ik kan mij wel herinneren dat ik hem 1x vanaf ongeveer 80cm boven de grond heb laten vallen. Hij zat wel in de zak toen (lowepro slingshot 100AW) dus "normaal gezien" zou het daar ni aan kunnen liggen, denk ik? het rare is dat élk knopke werkt, echt elk... zelfs het focus lock knopje dat 1cm naast die rotate dial staat. het moet dan toch écht dikke toeval zijn dat juist enkel dat wieltje geraakt is :\
Moest het daar wel door zijn, zou't wel serieus klote zijn
![Frown](https://forum.belgiumdigital.com/core/images/smilies/frown.gif)
hopelijk iemand met hulp/info? Heb nog wel garantie mja zelf gemaakte schade repareren ze toch niet zonder kosten...
Comment