Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beginneling wil prof beginnen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Beginneling wil prof beginnen

Oorspronkelijk geplaatst door hub2805 Bekijk bericht
    Deze reactie bewijst echt dat je nog nooit een pro-camera hebt vast gehad. Ze zijn in algemeen gebruik zeker niet complexer dan een semi-pro of entry. De bediening is in veel gevallen zelfs eenvoudiger. Ze hebben wel meer mogelijke instellingen "onder de kap", indien nodig en ze hebben geen scene programma's, daar er van de fotograaf verondersteld wordt dat hij weet hoe hij dit moet instellen.
    Dus je las er geen enkele vorm van sarcasme in?

Comment

Iedereen die hier zijn tijd verprutst met antwoorden:

Steek die energie in topics die wel de moeite waard zijn...(en de TS de moeite neemt om te volgen in z'n eigen topic)

Comment

De vraag van TS komt twintig dagen te laat.
        Start een topic en laat niks meer van zich horen, hij is trouwens niet de enige
        Zo help je een goed forum naar de haaien.

Aan de mods, zet hier maar gerust een slotje op, dit topic trekt nergens op.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
        Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

ach zo'n topic heeft ook zijn voordelen soms. Ik was aan het nadenken over mijn eigen evolutie. Ben na 10 jaar reflex-camera en fotograferen Av-modus sinds enkele weken begonnen met het gebruiken van de presets (portret, landschap).. ik ga zwaar achteruit blijkbaar
          En er zijn 2 manieren om aan je materiaal te komen: koop meteen het duurste (als je kan)
          ..of begin met de lichtste versie en als je aan de limiet komt dan koop je de volgende camera/lens/flits uit de reeks. Zo blijft de rubriek Aangeboden ook bollen
          Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pichayandege Bekijk bericht
            Zeg Edje, krijgen we daar ook enige vorm van garantie bij? Zo iets van: "binnen het jaar staat u in NG of op de Pirelli kalender".
            Mijn garantie: advies zonder af te zeiken, betweterigheid en arrogantie. En dat is al heel wat meer dan er nu geboden wordt.
            ---------------- Ik doe niet meer mee

Comment

Working...
            X