Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Weet er iemand nog deals in de provincie Antwerpen voor de A700? Saturn of Mediamarkt uitverkoopjes of iets dergelijks?
Vorig weekend bij Saturn-Meir: €599 voor de body (twee stuks). Geen idee vanwaar die belachelijk lage prijs. Meestal kosten ze toch €100 extra, als het niet meer is.
Het pakket met 18-70 kostte er trouwens nog steeds €799 dacht ik... Misschien een schrijffoutje van de winkelier ?
Vorig weekend bij Saturn-Meir: €599 voor de body (twee stuks). Geen idee vanwaar die belachelijk lage prijs. Meestal kosten ze toch €100 extra, als het niet meer is.
Het pakket met 18-70 kostte er trouwens nog steeds €799 dacht ik... Misschien een schrijffoutje van de winkelier ?
Deze info zocht ik dus 2 stuks is wel weinig! Misschien vandaag toch eens snel gaan zien! Merci!
Comment