Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony Alpha 700

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Sony Alpha 700

Weet er iemand nog deals in de provincie Antwerpen voor de A700? Saturn of Mediamarkt uitverkoopjes of iets dergelijks?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Portmixus Bekijk bericht
      Weet er iemand nog deals in de provincie Antwerpen voor de A700? Saturn of Mediamarkt uitverkoopjes of iets dergelijks?
      Vorig weekend bij Saturn-Meir: €599 voor de body (twee stuks). Geen idee vanwaar die belachelijk lage prijs. Meestal kosten ze toch €100 extra, als het niet meer is.
      Het pakket met 18-70 kostte er trouwens nog steeds €799 dacht ik... Misschien een schrijffoutje van de winkelier ?
      Last edited by K-2; 10 juli 2009, 00:41.
      "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door K-2 Bekijk bericht
        Vorig weekend bij Saturn-Meir: €599 voor de body (twee stuks). Geen idee vanwaar die belachelijk lage prijs. Meestal kosten ze toch €100 extra, als het niet meer is.
        Het pakket met 18-70 kostte er trouwens nog steeds €799 dacht ik... Misschien een schrijffoutje van de winkelier ?
        Deze info zocht ik dus 2 stuks is wel weinig! Misschien vandaag toch eens snel gaan zien! Merci!

Comment

Working...
        X