Mijn camera maakt niet echt scherpe foto's.Vorig jaar aangekocht in juni en ik zag hier op de site echt mooie scherpe foto's gemaakt met een Eos 450 D en ik kon het maar niet klaarspelen van zo een scherpe foto's te maken.
Mijn buurman heeft als proffesioneel fotograaf gewerkt en heeft heel even met mijn camera gewerkt en gezegd dat die geen goede resultaten gaf voor een camera uit die prijsklasse en dat ik hem terug naar de winkel moest brengen.
Het toestel is aangekocht in de Saturn op de Meir in Antwerpen.
Ik heb hier een paar vragen bij;
heeft er hier iemand hetzelfde probleem gehad met zijn Eos 450 d?
heeft er iemand ervaring met de dienst na verkoop van Saturn?
Iemand enig idee waar het aan kan liggen, die onscherpte?
Ik was gewoon niet zeker dat het niet aan de man lag , daarmee dat het zo lang geduurd heeft eer dat ik zeker wist dat het wel degelijk aan de camera ligt.
De lens is de meegeleverde 18-55 van Canon maar ik gebruik ook een Sigma dus ik weet ook zeker dat het niet aan de lens ligt.
Groeten,
Paul
Mijn buurman heeft als proffesioneel fotograaf gewerkt en heeft heel even met mijn camera gewerkt en gezegd dat die geen goede resultaten gaf voor een camera uit die prijsklasse en dat ik hem terug naar de winkel moest brengen.
Het toestel is aangekocht in de Saturn op de Meir in Antwerpen.
Ik heb hier een paar vragen bij;
heeft er hier iemand hetzelfde probleem gehad met zijn Eos 450 d?
heeft er iemand ervaring met de dienst na verkoop van Saturn?
Iemand enig idee waar het aan kan liggen, die onscherpte?
Ik was gewoon niet zeker dat het niet aan de man lag , daarmee dat het zo lang geduurd heeft eer dat ik zeker wist dat het wel degelijk aan de camera ligt.
De lens is de meegeleverde 18-55 van Canon maar ik gebruik ook een Sigma dus ik weet ook zeker dat het niet aan de lens ligt.
Groeten,
Paul
Comment