Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eos 450 d

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Eos 450 d

Je eerste toestel is een groot deel leergeld, het is normaal dat hierover vragen worden gesteld
    Het is inderdaad moeilijk afwegen tussen wat je nu (denkt) nodig te hebben en wat op langere termijn belangrijk is
    Ik denk dat je een beetje moet kijken in welk marketing segment jouw ambities zich plaatsen, bv bij Canon de XXXD (amateurs die de norm volgen en prijsbewuste gevorderden), XXD (gevorderde amateurs en prijsbewuste (semi-)profs) en XD (amateurs met veel geld en profs)
    Vakantie en familiefotos, landschappen, macro kan je met de 1000D even goed maken als met de 1Ds Mark III
    Ik heb enkel een 400D en een 50D en voor onderwerpen die snel bewegen bij weinig licht is de 50D beter (en zal de 1D nog veel beter zijn)
    Mijn aankooptiming (inderdaad 2,5 jaar sinds de 400D en ondertussen 4 maand 50D) komt niet helemaal overeen, maar stel dat morgen mijn 2 bodies zouden gestolen worden en ik maar een beperkt budget zou hebben ter vervanging zou ik een tweedehands 40D kopen

Comment

Re: Eos 450 d

Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
      Je eerste toestel is een groot deel leergeld
      niet noodzakelijk ik neem aan als je hier op BD vertoefd, dat je fotografieliefhebber bent
      als je een 40D koopt zit je voor lang goed en houd zijn waarde min of meer
      wat de 1000D betreft, kijk een naar de kitlenzen daar wil je vroeg of laat vanaf en die zijn 2de hands weinig waard, nog te zwijgen van het toestel
      ik twijfelde ook tussen 40 en 450, ik heb gekozen voor 40D en ben blij dat ik het gedaan heb
      zie hier eens rond op BD "aangeboden", kan je wel eens koopjes doen!!!!
      mvg Wilfried

7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

Comment

Working...
      X