Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leica V-LUX 1

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Leica V-LUX 1

Onlangs in een Nederlands fototijdschrift gezien:
    advertentie die SuperCompact Leica V-LUX 1 aanbiedt voor de prijs van 499 euro.

10 miljoen pixels, 2.0 inch draaibare display, 12x optische zoom, JPG en RAW, accu, lader, ...

Iemand ervaring met dit toestel, correcte prijs, of is dit eerder het instapmodel van Leica?

MVG,

Filip
    www.fluidr.com/photos/fotofilip3

Re: Leica V-LUX 1

Dit is de leica versie van de panasonic FZ50
    Was mijn eerste "echte" camera ,en is gewoon goed
    Ik heb hem een jaartje gebruikt en na een jaar doorverkocht
    Ik zag dezelfde camera gisteren op marktplaats weer tekoop staan met extra's voor 495€
    En ik weet zeker dat het de mijne was want ik herinnerde me de naam van de koper
    Het is apart dat die V Lux zolang zijn prijs heeft vast gehouden ,tot die aanbieding koste hij gewoon nog 800€
    Heeft dus niet zo heel veel met Leica vandoen maar is gewoon nog steeds een van de beste niet DSLR camera

Comment

Re: Leica V-LUX 1

op dit forum loopt een draadje (39 blz lang)met commentaar van gebruikers Panasonic FZ50, misschien vindt u daar nog wat meer
      In navolging van die andere gelijkaardige topics die hier al gepasseerd zijn ;) Het kan altijd interessant zijn gelijkgestemden te kennen :D , daarom even deze vraag: Wie heeft hier nog een Panasonic FZ30 (nu ook voor FZ50'ers:) ) ? 01. FilMar (FZ30) :o :o 02. nabi (FZ30) 03. Bucho (FZ30) 04. nieuwkoopa (FZ30) 05. beton

Comment

Working...
      X